Bývalá muslimka Sabatina James dosvědčuje pravdu o islámu a říká: Vlastní rodina mě chce zabít za to, že chci žít svobodně

Mnohokráte už jsme vám opakovali a přinášeli důkazy pro tvrzení o protilidské podstatě islámu, který byl stvořen za účelem zotročení ducha, ovládání a manipulace lidí » Toto zotročení je ďábelsky promyšlené a dokonale vytvrzené mj. skrze myšlenkové zotročení muslimských žen. Rafinovanost této manipulace spočívá v ovládnutí myšlení dětí hned od narození » A jak všichni rodiče dobře vědí — děti jako malé bezvýhradně přijímají instrukce od svých autorit — svým způsobem je to celoživotní naprogramování člověka…

Žena je v islámu naprosto bezcenná, říká Sabatina o své životní zkušenosti

Cílem islámské výchovné manipulace je vyrobit ženu, která přijme za svou jezuitskou zásadu volně parafrázovanou jako: Když imám řekne, že černá je bílá — tak budu nejenom říkat, ale i věřit tomu, že ta barva je bílá (viz Loyola, Ignatius; Rules for Thinking with the Church) » S tím úzce souvisí tradiční islámská výchova muslimátek, které nasávají toto otrocké myšlení své matky už s mateřským mlékem a ve většině případů takové duchovní zotročení konkrétního člověka vydrží po celý život. Je třeba tvůrcům tohoto systému přiznat velkou vychytralost!

Chápete už, proč se s ženami v islámu jedná jen jako s majetkem? Jejich cena je v islámu na úrovni hospodářských zvířat. Majetkem, který má dvě základní funkce: Obsluhu muže a plození nových slepě věřících muslimů — bojovníků za Alláha. Není to náhodou! Jak už možná někteří vědí, ženy jsou přitom předurčeny k tomu, aby byly duchovními vůdkyněmi člověka a jejich zotročení je skutečně velice rafinovaný útok na svobodu lidstva — je to jako podobně, jako kdybyste stromu ořezávali kořeny.

Po ovoci poznáte je, řekl Kristus... protože on předvídal... Je to univerzální moudrost, která každému pomůže v poznání pravdy i dnes... Podobnost islámu a papežského katolicismu, vůbec není náhodná!
Po ovoci poznáte je, řekl Kristus… protože on předvídal… Je to univerzální moudrost, která každému pomůže v poznání pravdy i dnes… Podobnost islámu a papežského katolicismu, vůbec není náhodná!

 

Někteří z vás si teď asi říkají, proč vám masomédia hlavního proudu v čele s Kafkárenskou TV a LžiDnes říkají pravý opak? Jak je možné, že mnozí lháři veřejně propagují pohádku o „mírumilovném“ islámu? Jak je možné, že ze lhaní je obviňován dokonce i náš prezident, jehož jediným prohřeškem je, že používá svou hlavu a logické myšlení? Kdo má pravdu? A kdo lže? Ujišťuji vás — nelže ani prezident Zeman, ani my ne — my na svou karmu totiž pečlivě dbáme — protože výrok „jak zaseješ, tak sklidíš“ platí pro každého bezezbytku »

Jako další důkazy teď budeme postupně přinášet životní svědectví obyčejných lidí, kteří měli tu smůlu, že se zapletli se sektou zvanou islám…

Podobná svědectví výmluvně dokazují mimo jiné, jak se muslimové v Evropě výborně 😉 „integrují“ a „přizpůsobují“ evropským zvykům… a sama Sabatina zdůrazňuje, že ona sama je jednou z mnoha obětí!

Příběh dcery pákistánských imigrantů v Rakousku se od mnoha jiných liší jen tím, že Sabatina se odmítla nechat zotročit

Přesuňme se teď do doby dětství hlavní hrdinky:

sabatina_james_lookup2

Sabatina se narodila (r. 1982) v Pákistánu, čistokrevným pákistánským rodičům, dobrým to muslimům. S nimi se ještě jako dítě přestěhovala do rakouského Lince. Tam chodila do normální školy, kde se s úspěchem integrovala — měla normální rakouské kamarády, s nimiž se věnovala normálním zábavám, mimo jiné si našla místního, tj. nemuslimského, přítele. Něco takového ovšem „milující“ muslimští rodiče nemohli tolerovat (to by přece imám nikdy neschválil!), muslimské děvče se přece nesmí tahat s nevěřícím psem… a tak dcerku, poté co se jim přiznala k prvnímu polibku, unesli zpátky do Pákistánu, kde ji zavřeli do dívčí islámské školy — madrásy. Tam jí imám měl vyhnat „hříšné“ myšlenky o svobodě z hlavy.

Peklo, jaké ji v madrase čekalo, patří do středověkého hororového žánru. Představte si něco mezi romány markýze de Sade a líčením nacistických koncentráků a uvědomte si, že to byla NORMÁLNÍ dívčí koránská škola. Evropě uvyklá dívka to málem odnesla životem. Protože však měla pod čepicí, souhlasila, že pokud ji vezmou zpět do Rakous, provdá se za bratrance, dobrého to muslima, který tak získá evropské vízum. To jí mohlo být tak 16… Jakmile však byla zpátky v Rakousku, „milující“ islámské rodince utekla a skryla se v ženských azylových centrech v Linci a poté ve Vídni.

Islámské rodinné „hodnoty“ a tzv. vraždy ze „cti“ — islám je fakticky neintegrovatelný

Rodina jí ovšem byla v patách. Ortodoxní muslimové nutí ženy mj. k následujícím povinnostem: Vzít si manžela, jehož vybere otec, rodit děti ve velkém, chodit zahalená v burce, potlačit vlastní názory, nemyslet a zapomenout na vyšší vzdělání…

Muslimové se také nehodlají vzdát tzv. vraždy ze „cti“ podle islámské tradice — údajně proto, aby „čest“ rodiny byla zachráněna — ve skutečnosti je to ale promyšlená součást psychické manipulace žen! Islám myslící ovečky utíkající ze stáda raději zlikviduje, než aby je nechal odejít — a to především proto, aby zastrašil ostatní ženy ve stádu a odradil je od jakékoliv snahy se osvobodit!!

Papež František bok po boku při modlitbách s velkým muftím Yaranem v Turecku
Papež František bok po boku při modlitbách s velkým muftím Yaranem v Turecku

 

Vyhrůžky zabitím jsou prostě běžný projev islámských rodinných „hodnot“, které mají tak rádi ve Vatikánu. Hrozba zabitím Sabatinu přiměla změnit jméno i zemi pobytu. Uprchla do Německa. Spolu se změnou jména přijala křesťanství a napsala také knihu o svých zážitcích.

Rodina (všímejte si té velké islámské „lásky“) ji žalovala za urážku na cti. Sabatina soud vyhrála, čímž bylo justičně potvrzeno její svědectví o šílené situaci mladých evropských muslimek 2. generace.

Sabatina James-knihaIslámofilové to s ní nemají lehké, protože je živoucím důkazem jejich lží. Sabatina je atraktivní, inteligentní, statečná žena, která se odmítla stát ovcí a nemlčí. Pracuje pro ženskou organizaci „Terre des Femmes“ v jejímž rámci hovoří zejména o údělu muslimských žen. Napsala několik knih, videa s jejím příběhem obletěla svět (jsou k vidění i s českými titulky). Rozhovor s ní před časem otiskl i český Reflex.

Sabatina James momentálně musí žít v Německu pod policejní ochranou, protože jí vlastní rodina hrozí smrtí za odpadnutí od islámu. Ve videu svědčí autorka bestselleru „Zemřít bys měl pro svoje štěstí“ o pravé tváři islámu.

Následuje přepis informací z videa:

O islámských tzv. vraždách ze „cti“ aneb Vítejte v nejtemnějším středověku

Přes čtyři tisíce žen ročně přijde o život. A to nejsou zdaleka všechny případy. Banaz, 20 let, Anglie. Fadime, 26 let, Švédsko. Sahdja, 21 let, Anglie. Hatun, 23 let, Německo. Heshu, 16 let, Německo. To jsou jen některá jména muslimek, které byly v Evropě zavražděny takzvanou vraždou ze „cti“. K tomu musím říct, že u nás je i spousta útoků kyselinou a také znetvoření nebo napadení nožem, ty v tom nejsou započítané. Takže denně umírají ženy takzvanými vraždami ze „cti“.

Křičeli jsme „Chci zemřít pro Alláha!“

Chodila jsem do madrasy, to je škola koránu, kde se učitel dětí ptá: Co je vaše největší přání? A děti jednohlasně křičí: Zemřít pro Alláha! A to je přání, které v dětech pěstují už odmala a od útlého dětsví je připravují na sebevražedné atentáty. Například jsme se tam nazpamět učili jména sebevražedných atentátníků. V řeči muslimů se tomu říká „mudžahedín“. Neříká se sebevražedný atentátník, jako tady na Západě.

Sebevražda je sice v islámu zakázaná… ale lidé, kteří obětují svůj život za Alláha, nejsou pokrytecky nazýváni sebevrazi, ale mudžahedíni. Jména sebevražedných atentátníků jsme se učili nazpaměť říká Sabatina. U nás jsou něco jako popové hvězdy na Západě.

Žena je v islámu naprosto bezcenná

Rodina si sama určuje zákony. A když se dívka nebo žena chová jinak, než si rodina přeje, pak bratr, otec, strýc nebo jiný muž z rodiny vykoná vraždu ze cti. Policie s tím nic nezmůže, nesmí se do toho plést a u nás v Pákistánu mají ženy strach jít na policii, protože mají strach, že policista je také muž a může je ztrestat.

Žena je u nás naprosto bezcenná. A to celé je špatně, protože jako muslimky se tě nikdo na nic neptá, nesmíš ukázat svoje oči, musíš se skrývat, Musíš se od mužů držet dál. Žádná osvěta neexistuje a pak přijde úplně cizí muž a ty se vdáváš. Pro ženy to je jako znásilnění. Lidé tu mají tolik strachu z islámu a dívky se bojí, že budou zavražděny, že pošpinily čest rodiny.

Pomáhat ohroženým ženám

Tehdy, když jsem konvertovala ke křesťanství, jsem si stanovila svůj životní cíl. Prostě jsem se ptala Boha: Pane Bože, tohle jsou moje přání, a chci jednat podle tvých přání a otevřela jsem Bibli na místě, kde stálo: „Vyveď uvězněné ze žaláře“.

Když jsem se do Německa vrátila, zjistila jsem, že se to neděje jen v Pákistánu: I moje rakouské kamarádky z Afghánistánu, Turecka mají stejné problémy… Máme tady ty stejné problémy jako v Pákistánu, s domácím násilím, se strachem z bratrů, strach z kontroly ze strany rodiny. Ale nikdo se neodváží o tom mluvit. A pro mě je to to nejdůležitější, vynést to všechno na světlo.

Moje vize: Pomáhat ohroženým muslimkám. Pomáhám v občanskoprávních organizacích a v ženských domovech, kde se snažíme takovým ženám poskytnout ochranu a nouzové útočiště, když jim hrozí islámskou tzv. vraždou ze „cti“. Naším dlouhodobým cílem je vytvořit pro tyto ženy chráněné prostory, které jim zajistí perspektivu do budoucnosti, kde bude vyškolený personál, který se orientuje v islámském pozadí, který bude schopen těmto ženám nabídnout perspektivu. Také je potřeba program na jejich ochranu. O tom hovořím s řadou lidí z politiky, že se v Německu musí řada věcí změnit, aby tyto dívky nebylo tak snadné vypátrat.

Sabatina James: Sami musíte vědět, kdo vlastně jste

Bývalá muslimka Sabatina James dosvědčuje pravdu o islámu a říká mj.: "...islám od počátku vraždil každého, kdo se odvážil zpochybňovat Alláha a Mohameda..."
Bývalá muslimka Sabatina James dosvědčuje pravdu o islámu a říká mj.: „…islám od počátku vraždil každého, kdo se odvážil zpochybňovat Alláha a Mohameda…“

 

Myslím, že to, co Německo na každý pád potřebuje, jsou odvážní lidé. A to je to nejdůležitější. A také lidi, kteří se nestydí za svoje křesťanské hodnoty. Protože když chceme vést dialog, sami musíme vědět, kdo vlastně jsme. Jinak nedokážeme argumentovat. Když sama nevím, kdo jsem, nemůžu druhým vysvětlit, že základní pravidla této země stojí na zákonech, které stojí na křesťanských hodnotách… pokud sama nevím, odkud ty hodnoty pocházejí. Jen pokud sami víme, jaké hodnoty vyznáváme, jen pak získáme od muslimů respekt…

-pokračování-


Zdroje:

Falešná pokrytecká tvář islámu

Sabatina James: Das harmlose Gesicht des Islams ist zu sehen, wenn Muslime in der Minderheit sind – das andere zeigt sich, wenn sie in der Mehrheit sind.

Není vůbec náhodou, že Sabatina mluví o dvou tvářích islámu, stejně jako např. egyptský křesťan Zakaria Botros: Jedné zdánlivě hodné, která se přetvařuje a tváří mírumilovně… a druhé, která začíná šikanovat nemuslimy a rozvracet demokratický stát, jakmile islám získá dostatečnou sílu… Nikoho by to nemělo překvapit! Už jsme v této rubrice přinesli mnoho svědectví ze soužití s muslimy i několik analýz samé podstaty islámu — šíření islámu všemi prostředky, vč. násilí, je totiž náboženskou povinností každého muslima podle Mohamedova Koránu!

Jezuitský fašismus Ignáce z Loyoly

Článek 13 Ignácových jezuitských Pravidel myšlení (Rules for Thinking with the Church), ideál všech totalitních systémů: Udělat z lidstva stádo a ovládat i jeho myšlení. S. Ignác, patron všech diktátorů říká: Všichni musíme být NAPROSTO stejného myšlení a ve shodě… Pokud náš vůdce (církev má přísně hierarchickou totalitní strukturu) prohlásí že něco je černé, něco co se našim očím zdá bílé, MUSÍME to prohlásit za černé.

Rule 13 of Ignatius's Rules for Thinking with the Church said: "That we may be altogether of the same mind and in conformity ... if [the Holy See of the Universal Church (Roman Catholic Church)] shall have defined anything to be black which to our eyes appears to be white, we ought in like manner to pronounce it to be black."

Viz Loyola, Ignatius; Rules for Thinking with the Church (1999). Bettenson, Henry, ed. Documents of the Christian Church (3rd ed.). Oxford: Oxford University Press. p. 272. ISBN 0-192-88071-3.