Agenda 2030 a NWO uvádí: Zákeřná manipulace s vědomím dětí a maskované omezování svobody — multykulturni prvni školni den, komentuje Ladislav Větvička z Poruby

Tak nám začal školní rok a spolu s ním téměř bez povšimnutí další stupeň omezování svobody pod maskou tzv. Agendy 2030 »

Agenda 2030 pod pokryteckým pláštíkem falešného, zdánlivého dobra je opravdu, ale opravdu velkým problémem... Agenda 2030 se snaží svázat a ovládnout prakticky všechny oblasti lidské činnosti. Jedná se opravdu o realizaci globálního vládnutí — NWO. A tentokráte naostro. Jde do tuhého vážení. Konec srandy. Finito.
Agenda 2030 pod pokryteckým pláštíkem falešného, zdánlivého dobra je opravdu, ale opravdu velkým problémem… Agenda 2030 se snaží svázat a ovládnout prakticky všechny oblasti lidské činnosti. Jedná se opravdu o realizaci globálního vládnutí — NWO. A tentokráte naostro. Jde do tuhého vážení. Konec srandy. Finito.

Většina oveček prostě hluboce chrápe a jen menšina lidí protestuje. Z té menšiny téměř všichni sice pláčou dobře — ovšem na špatném hrobě! Na jejich ospravedlnění můžeme dodat, že většina plíživě-totalitních změn ve školství vypadá na vrchní pohled zdánlivě neškodně, ostatně jako celá Agenda 2030… Zde má svůj původ i ona podivná tzv. inkluze, kterou vláda protlačuje ve školách, jde konkrétně o Cíl 4 Agendy 2030: Zajistit inkluzivní, spravedlivé a kvalitní vzdělání a podporovat příležitosti celoživotního vzdělávání pro všechny!

Výsledek těchto totalitních inkluzivních úprav školství jsme si už dříve ukázali v textu o implementaci Agendy v ČR, kde toto šílenství rozebrala Markéta Šichtařová v článku s původním názvem „Jak ještě zhoršit školství?“ »

Trpí zdravé děti, trpí neposedné děti, trpí rodiče zdravých dětí, trpí rodiče nemocných dětí, trpí učitelé, trpí vychovatelé. Ale ministryně má zářez, že provedla reformu školství po vzoru EU.

Multikulti politika, inkluze, integrace to jsou hlavní nástroje Agendy 2030, která se snaží převést co nejvíce pravomocí do globálního centra moci — což představuje de-facto světovou vládu a nyní už i slepý může vidět že se to reálně děje. Bude se to týkat nejen vašich dětí, ale už i vás osobně. Strčit hlavu do písku nepomůže…

Podívejme se na pár informačních střípků z reálného života v ČR — událostem „Konce věku“ se nevyhne nikdo. Dnes to bude o školstvi, které se úzce týká budoucnosti národa:


Integrace není výhodná pro všechny

Petr Fiala, předseda ODS: „Vzdělávání handicapovaných dětí jsem se pochopitelně věnoval. V případě tzv. praktických škol jsme přijali opatření ke zlepšení diagnostiky, tedy aby do nich nebyly zařazovány děti bez handicapu, pouze na základě sociálních důvodů,“ řekl Fiala Novinkám.cz.

„V rámci reformy financování jsme měli připravenu i změnu podpory asistentů pro děti s handicapem. Mým cílem nebylo, aby postupně všechny děti s lehčím mozkovým postižením byly zařazeny do běžné třídy, to není možné. Máme výborné speciální školy, dokážeme skvěle vzdělávat děti i s těžkými handicapy. Pro některé děti je lepší cestou integrace, pro jiné naopak speciální či praktická škola. Tak to má zůstat, paní ministryně [Kateřina Valachová] ale do toho vnesla chaos a ideologii [podle plánů Agendy 2030]“ pokračoval. …

  • https://www.novinky.cz/veda-skoly/399943-ods-odmita-podobu-inkluze-pripravovala-se-jiz-za-fialy-namita-valachova.html

Pozn. redakce: Ano jde o těžkou ideologii právě podle plánů Agendy 2030, kterou sobotkovští straníci právě teď prosazují. Těžko říci, zda jsou buď blbí nebo navedení…

Každopádně je jisté, že názory občanů i pravda je jim ukradená, co je pro ně důležité, to je že Brusel i chorošovci dobře platí…

  • http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/ustavni-soud-odmitl-navrh-na-zruseni-inkluze/1338489

Inkluze je ovšem je slabý čajíček proti tomu, že za peníze daňových poplatníků budou dětem ve školách vymývány mozky protilidskou fašistickou demagogií podle plánů NWO Agendy 2030. Citujme si Mgr. Roberta Flachse:

V českém školství je prováděna ideologická výchova dle doporučení Světové banky resp. NWO Agendy 2030 — a je to ještě horší než za socialismu

8. 9. 2016: Česká školní inspekce doporučila školám jmenovat koordinátory pro globální rozvojové vzdělávání. Tito koordinátoři budou kontrolovat, zda učitelé při výuce „správně“ vysvětlují témata migrace, kulturní a politická globalizace, diskriminace, xenofobie atd.

„Správně“ pochopitelně znamená podle fašistické ideologie Agendy 2030 — jinými slovy: Je tu z centra vnucován údajně jediný „správný názor“ — někteří z nás si to ještě pamatují ze socialistického totáče. Bylo to ÚPLNĚ STEJNÉ. Jen kulisy a vlajky se změnily…

Koordinátoři budou postupovat dle „Národní strategie globálního rozvojového vzdělávání“ (http://fors.cz/user_files/nsgrv.pdf). Cílem této strategie, která byla zpracována Ministerstvem zahraničních věcí, je mimo jiné snaha o multikulturní výchovu našich dětí. Názory koordinátorů dle výše uvedeného manuálu budou začleňovány do výuky zeměpisu, dějepisu, občanské výchovy i biologie. Strategie globálního rozvojového vzdělávání je zaměřena na celé školství.

Propaganda NWO Agendy 2030 podporovaná z dotací Evropské unie a z našich daní

Ideologie podporovaná z dotací Evropské unie bude zaměřena nejen na žáky a studenty základních, středních a vysokých škol, ale dokonce i na mateřské školy! V národní strategii globálního rozvojového vzdělávání jsou za cílovou skupinou označeni také zaměstnanci sdělovacích prostředků.

Dříve politruci — dnes koordinátoři

socialismus-budovatelsky-plakat

Přestože nežijeme v komunistické totalitě v 50. letech minulého století, praktiky se bohužel nezměnily. Dříve politruci — dnes koordinátoři. Jejich úkol byl a je stejný. Dohlížet na vnucování politických názorů. Koordinátoři budou dohlížet, zda učitelé správně aplikují „globální rozvojové vzdělávání Agendy 2030“ do výuky. To je demokracie dle EU! …

Ačkoli si to mnozí neuvědomují, v dnešní době se rozhoduje o existenci národů stejně jako ve světových válkách

Tentokrát se však nerozhoduje na bojišti, ale v bruselských kancelářích. Jejich plány vytvořit průměrného, multikulturního a hlavně snadno manipulovatelného ovčana přenášejí do národních států jejich slabé (nebo možná spíše podplacené) vlády.

Je čas říci na tento multikulturní přerod jasné ne, neboť za 10, 20 let bude díky demagogické výchově našich dětí pozdě

Adolfu Hitlerovi stačilo 12 let na vytvoření věrných Hitlerjugend. Snaha EU ovlivňovat myšlení každého jedince téměř od narození je obdobně trestuhodná. Hnutí Svoboda a přímá demokracie — Tomio Okamura naopak trvá na zachování naši národní svébytnosti. S ohledem na 12leté destruktivní působení Evropské unie, kdy je vlastenectví účelově zavrhováno, budeme například v Jihočeském kraji prosazovat zavedení vlastenecké výchovy (samozřejmě bez demagogie).

I Váš hlas 7. až 8. října při krajských volbách rozhodne, kam se bude ubírat české školství, potažmo budoucnost ČR na základě toho co se bezbranným dětem naleje do hlav!

Mgr. Robert Flachs, lídr jihočeské kandidátky hnutí Svoboda a přímá demokracie — Tomio Okamura a Strany Práv Občanů


Multykulturni prvni školni den

Pro odlehčení se podívejme jak to humorně podává známý vtipálek Ladislav Větvička z Poruby. Na nebezpečnosti fašistické multikulti ideologie Agendy 2030 to ovšem nic nemění:

7. 9. 2016 12:12:12, Ladislav Větvička: V ponděli sem se probudil brzo, už před osmu, bo Jarkovi Na Mexiku došlo pivo a nove nechtěl naražat. Mrknu z okna a krve by se ve mně nedořezal! Plna ulica jakychsik polonahych, zmalovanych šlapek kere kračaly v jednym šiku!

Všichni jsme stejně teplí, jen někteři jsou si teplejší. Ve jménu tolerance předvádí netoleranci, ve jménu boje proti šikaně šikanují.
Všichni jsme stejně teplí, jen někteři jsou si teplejší. Ve jménu tolerance předvádí netoleranci, ve jménu boje proti šikaně šikanují.

Už je to tady, pomyslel sem si. Zas maju buzeranti jakysik pochod hrdosti! Ale Liba mě uklidnila. To pry idu mladi do školy, bo je prvni školni den.

Oddechnul sem si. Tak furt je to dobre, ještě to ku nam z Praglu nedorazilo. Nechtěl bych vidět ameryckeho velvyslanca spolu s Dyncbirem, Engelsovu a ombucmáňou na Lenince. Vyběh sem do ulic jen v nočni košuli. V odpadkach z popelnic krysy se honily. Poscany bezdomovec chrapal v prujezdu u hlavni třidy, hned pod kameru městskeho gestapa. Je to dobre, všecko je na svojim mistě, tajak ma byt.

Nedalo mi to ale, ty zmalovane šlapky mě zaujaly, tak sem se zařadil do pruvodu. Barevne vlasy, ruznobarevna omitka po pysku, uzke trička napasovane přes kozy, minysukně kratke jak dovolena na Cejloně. Tuž musim přiznat, od mojich mladych roku, kdy sem kračal do prvni třidy s hnědu vepřovicovu brašnu ze dvěma odrazovyma skličkama na zadach, se teho hodně změnilo.

Jak mě ty baby zaujaly, došel sem s nima v nočni košuli až do školy. U vchodu mě oslovil jakysik pomateny chlop: „Vitam vas, kolego, podle originalniho oblečeni usuzuji, že jste novy Koordynator pro evropske a globalni myšleni“.

„Co to planceš, cype? Jaky multykulturni koordynator?“

„Promiňte, nepředstavil sem se, jsem ředitel školy. Jsem rad, že jste tady, bo před prazdninama nam přišly nove směrnice o zřizeni pozice Koordynatora evropskeho a globalniho myšleni. Vite, my temu interně řikame Politruk, nebo Multykulturni udavač. My jsme slušna škola, u nas to nikdo nechtěl robit, tak sem rad, že se te prasarny ujmete…“

Dalši slova už sem neslyšel. Zdrhal sem ztama až se za mnu prašilo. Zlati buzeranti…

Ladislav Větvička, Koordynator globalniho myšleni, Poruba