Navazujeme na zprávy o počasí v předchozích dílech této minisérie »
Věřím, že ti kdož upřímně hledají skutečné Poznání o tomto světě a této realitě, se nenechají odradit tímto textem, který je delší a extrémně nabitý fakty. Je nutné si všechna tato data konečně pospojovat. Žádná z prezentovaných informací sama o sobě není důkazem, nicméně právě až když si je spojíte, tak se tušení stane přesvědčením a jistotou.
Spojením uvedených dat do celku dostanete „tvrdé“ důkazy o tom, že geoinženýring planetárního klimatu již s velkou pravděpodobností probíhá a že dříve citovaný Dane Wigington má jednoduše pravdu ve většině svých tvrzení.
Budeme si teď prezentovat vědecké výzkumy, na kterých je zajímavé především to, že jejich mainstreamoví autoři se začínají pomalu domýšlet, že v oficiálním vysvětlení „globálního oteplování“, resp. v oficiálně protlačované „zelené“ global-bolševické ideologii, něco nesedí — a že to má jakousi souvislost s leteckým provozem 😉 Ale protože se drží dogmat oficiální globalistické propagandy, tak pravděpodobně netuší nic o tom, že manipulace zemské atmosféry pomocí SAI je v plném proudu a už vůbec je nenapadne, že by příčinou oteplování Země nemusely být skleníkové plyny…
Ovšem, pro pozorovatele s otevřenou myslí, dále uvedené poznatky představují ultimátní důkaz toho, co už z předchozích dílů víme o geoinženýringu pomocí metody SAI-SRM!
Výkon Slunce není konstantní!
V citovaných textech zelených ideologů se opět a znovu výkon Slunce bere (chybně) téměř jako konstanta (k této problematice se ještě vrátíme v dalších dílech). Nikdo ale nemůže popřít, že Slunce vždy bylo a stále je absolutně největším zdrojem tepla na Zemi. Proč tedy všichni ti zelení globalbolševici tak hlasitě mlčí o teoretickém i praktickém přínosu Slunce k oteplování? Globalistická média v současnosti jen zdůrazňují, že jsme v minimu 11letého slunečního cyklu — možná proto, aby nikoho ani náhodou nenapadlo, že se s tím Sluncem děje něco neobvyklého a že by za oteplováním mohlo být ještě něco jiného než oficiálně propagované skleníkové plyny? Aby bylo jasno — pokud budeme mluvit o zvyšování výkonu Slunce — nemyslíme tím ony nejkratší zhruba 11leté cykly.
Jistě mne mnozí obviní z paranoi, ale uvažujme spolu — pokud by „globální oteplování“ nebylo způsobeno skleníkovými plyny CO2 a metanem — pak by mocipáni nemohli z poddaných vydírat další nové a nové uhlíkové greténské daně! To přece dává smysl, ne? 😉
Podívejme se teď mj. na zajímavou informaci o tom, že globalisté zcela záměrně donedávna nechali (nechávají?) brázdit moře gigantické kontejnerové lodě spalující to nejšpinavější (laciné) ropné palivo, jaké vůbec může existovat. Proč? Protože tím na svých obchodech vydělávají více… a my si ukážeme důkaz, že k tomu navíc existuje ještě další důvod, o kterém se záměrně nemluví…
Věděli jste, že 16 z těchto největších lodí na světě produkuje tolik znečištění, jako všechna auta na Zemi dohromady?
Jak na konci odkazujeme ve zdrojích, známý magazín Guardian přinesl informaci o tom, že jedna taková kontejnerová loď znečišťuje životní prostředí v ekvivalentu 50 milionů automobilů. Laciné a nekvalitní „bunkrové“ palivo (low grade bunker fuel), používané ve světové flotile 90.000 lodí, obsahuje až 2000kráte více síry než automobilová nafta!
Ale to vy lidi, jste obviněni z toho, že ničíte životní prostředí!
Neopomeňme ani efekt nedávných obrovských požárů, kdy hořela nejen Sibiř, ale začal hořet i Amazonský prales nepochopitelným způsobem uprostřed dešťové sezóny! Hořela Aljaška i Kanárské ostrovy. Začalo hořet i Grónsko, což je obzvláště divné, nikdo neví jak se mohl zapálit mech, tráva a ta troška lesů, která tam je. Nikdo netuší, jak je to možné, protože jediným zdrojem zápalu by mohla být láva ze sopečné erupce, ale žádná vulkanická činnost z Grónska hlášena není.
The Greenland fire evolution since July 29 as captured by @ESA_EO 's #sentinel2 pic.twitter.com/Iuk9blyui9
— Stef Lhermitte (@StefLhermitte) August 9, 2017
- https://twitter.com/StefLhermitte/status/895297748416778241
An unusually large #wildfire continued to burn in the tundra of western Greenland in mid-August. https://t.co/l3nljBZNsW pic.twitter.com/lQYiErP9os
— NOAA Climate.gov (@NOAAClimate) August 18, 2017
- https://twitter.com/NOAAClimate/status/898653900529573888
Každou hodinu hořící Amazonie vyprodukuje více CO2, než celý průmysl USA za 1 rok. Za jediný den z uvedených požárů unikal do ovzduší zhruba 5násobek toho, co vyprodukuje průmysl a populace celého světa za deset let. Celý zelený greténský aktivismus se potom stává nejen směšným, ale také dost zbytečným:
- https://www.bbc.com/news/world-europe-49125391
- https://eu.usatoday.com/story/news/nation/2019/08/21/wildfires-july-hottest-month-ever-fires-rage-across-globe/2070418001/
- https://www.themoscowtimes.com/2019/07/29/siberian-wildfires-swell-to-crimea-sized-area-authorities-say-extinguishing-them-is-pointless-a66608
- https://www.zerohedge.com/news/2019-08-22/lungs-earth-are-literally-being-burned-away-unprecedented-wildfires-absolutely
- https://edition.cnn.com/2019/07/24/world/wildfires-arctic-climate-sci-intl/index.html
A nejvtipnější na tom všem je, že většina lidí globalisty nevědomky (?) podporuje… proti Agendě 2030, jakožto nástroji pro prosazení novodobé orwellovské totality, nikdo nic nenamítá… nebo se pletu?
Věděli jste např. že i naše vládní a úřednická mašinérie pilně implementuje Agendu 2030, tento totalitní nástroj globalistů? » Pojďme se podívat na klimatická fakta. Podívejme se nejdříve na report profesionálů z americké NOAA. Již samotný titulek říká velmi mnoho:
Náhodné geoinženýrství? Letecký provoz pravděpodobně pomáhá vytvořit ledový opar, který rozjasňuje nebe v USA
V originále: Accidental Geoengineering? Airline traffic may help create an icy haze that’s brightening U.S. skies
15. 12. 2015. SAN FRANCISCO, CALIFORNIA: Zdálo se, že data nedávají smysl. To se často stává těsně před rozhodujícím krokem k porozumění. V tomto případě měli vědci důkazy, že obloha v kontinentálních Spojených státech se po několika desetiletích tzv. „stmívání“ rozjasňuje a zesvětluje.
„Rozjasnění“ a „stmívání“ jsou v tomto textu zjednodušené výrazy, které popisují zvýšení a snížení toku světla [= energie] ze Slunce na Zemi (měřeno jako „ozáření“ ve wattech na metr čtvereční, které dosáhne povrchu planety). Tato měření jsou prováděna v podmínkách jasného počasí bez mraků.
Něco je špatně!
Energie přímého záření ze Slunce byla v letech 1995 až 2007 zhruba stabilní — i když by s poklesem aerosolového znečištění měla RŮST!
Pro naměřené stmívání pod jasnou oblohou by konvenční vysvětlení ukazovala na tzv. aerosoly v atmosféře. Úrovně koncentrace těchto malých částic ve vzduchu, spojené se znečištěním, stoupaly po celá desetiletí před 90. lety a začaly poté klesat díky omezení znečištění. To by mohlo učinit dnešní nebe jasnějším než to v 70. nebo 80. letech — a mohlo by to také oteplit klima, protože pak také více záření dopadne na povrch.
Pozn. redakce: Další důkazy o objevu „globálního stmívání“ naleznete v předchozí části této série. Právě teď citovaný výzkum americké NOAA jen potvrzuje to, co jsme si tam ukázali.
Když však Chuck Long, výzkumný pracovník společnosti CIRES v divizi globálního monitorování NOAA/ESRL, a jeho kolegové bádali trochu hlouběji, zjistili že něco je hodně špatně…
Pokud by byl nedávný trend „rozjasnění“ oblohy způsoben čistším vzduchem — a tedy menším množstvím aerosolů — měl by být doprovázen zvýšením přímého sestupného krátkovlnného záření, přičemž jedna část slunečního záření dopadá na povrch přímo ze Slunce.
To se ale nestalo, jak prohlásil Long během mítinku americké geofyzikální unie v San Franciscu.
Místo toho Long a jeho kolegové zjistili, že v kontinentálních lokalitách Spojených států, které analyzovali, zůstala energie přímého krátkovlnného záření v letech 1995 až 2007 zhruba stabilní.
Naopak to bylo rozptýlené krátkovlnné záření, které se zvýšilo! To by se prostě NEMOHLO STÁT, kdyby za rozjasněním bylo méně aerosolů. Méně aerosolů by mělo znamenat méně rozptýlené krátkovlnné záření, protože částice v atmosféře mohou nejen odrazit světlo zpět do vesmíru ale také jej ROZPTYLUJÍ!
Oficiální (a nepřesný) model tzv. „skleníkového jevu“
Trefa do černého!
Vědci tedy zkoumali hlouběji a v provokativní analýze Long říká, že za naměřené hodnoty je pravděpodobně zodpovědná STRATOSFÉRICKÁ „ledová mlha“ způsobená párou a dalšími emisemi z letadel. (Jsou to jakoby cirrová oblaka — ovšem uměle vyrobená. Pozn. red.)
„Mluvím o TÉMĚŘ NEVIDITELNÉM ZÁKALU Z LEDOVÝCH KRYSTALKŮ vytvářených z výfuků z letadel (contrails), které klasifikujeme jako oblaka. To ony dávají modré obloze více bělavého odstínu.“ řekl Long.
Instead, Long and his colleagues found that at the continental United States sites they analyzed, direct downwelling shortwave radiation remained roughly steady between 1995 and 2007, under cloud-free skies. Rather, it was the diffuse shortwave radiation that increased. That simply couldn't happen if fewer aerosols alone were the reason behind the brightening. If anything, fewer aerosols should mean less diffuse shortwave radiation, because particles in the atmosphere can bounce light around and back to space.
So the scientists dug deeper, and in a provocative new analysis, not yet published, Long suggests that a high-altitude "ice haze," created by water and other emissions from aircraft, is responsible. "I'm talking about a sub-visual contrail-generated haze of ice, which we do not classify as a cloud but gives blue sky more of a whitish tint." Long said. (esrl.noaa.gov)
- https://www.esrl.noaa.gov/news/2015/121515.html
- https://cires.colorado.edu/news/accidental-geoengineering
- Long et al. [2009] examined recent SSR variations in the United States. They found an average increase in SSR of about 10 W m−2 decade−1 over the continental United States between 1995 and 2007 on the basis of seven sites from the SURFRAD network and the ARM Climate Research Central Facility. Riihimaki et al. [2009] determined a continuous brightening at three sites in Oregon, at 1 to 2% decade−1 (2 to 3 W m−2 decade−1) over the period 1980–2007 (Table 2). https://agupubs.onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1029/2008JD011470
- Significant decadal brightening of downwelling shortwave in the continental United States. Long et al. [2009]. https://agupubs.onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1029/2008JD011263
Ano, data nedávají smysl — z velmi jednoduchého důvodu!
Shrňme si to: Energie přímého krátkovlnného záření v letech 1995 až 2007 zůstala zhruba stejná, zatímco rozptýlené krátkovlnné záření se zvýšilo! Přidejme si k tomu informace od zasvěcenců, kteří dosvědčují, že výkon Slunce se zvyšuje a globalisté se jej současně zhruba od roku 1990 snaží tlumit pomocí masivního nasazení metody SAI-SRM ve stratosféře (SAI-SRM účinně tlumí přímé krátkovlnné záření)…
Pro všechny z nás, kteří vědí jak používat mozek: Není náhodou dokonalým vysvětlením předchozího dilematu prostý fakt, že program stmívání pomocí SAI jede na plné pecky? Současně se zvyšující se energií SLUNCE!
Jenom lidem o tom nějak zapomněli říci 😉
Nu což, to se stává i v lepších rodinách 🙂
Ale, ale, podívejme! Jaká to náhodička, copak nám to ta média píší? Zase náhodné geoinženýrství? Zase ledový opar vznikající z letadel? Nespletli se náhodou soudruzi v BBC? 😉
Airplane Contrails May Be Creating Accidental Geoengineering
Jet traffic linked to ice haze
V následujícím článku se zcela vážně diskutuje o provádění geoinženýringu — v NewsWeeku by si měli dávat lepší pozor, aby je nějací „neziskoví“ a vysoce inteligentní troll-elfové neoznačili za dezinformátory a nedali na černou listinu zakázané literatury 😉
Osobně mne nejvíc pobavilo, že metoda SAI-SRM, o které mluvil obamův ředitel CIA, a která napodobuje efekt sopečných výbuchů, je označena za nejriskantnější.
Přeložili jsme některé důležité pasáže původního textu:
Climate Change and Geoengineering: Artificially Cooling Planet Earth by Thinning Cirrus Clouds
NewsWeek, Hannah Osborne, July 21, 2017:
There are main two types of geoengineering. The first involves removing carbon dioxide from the atmosphere and storing it. This is already being done on an industrial scale, but it is not effective enough at the moment to cope with the huge levels of emissions. The other type, solar radiation management, SRM, is more radical—an attempt to reduce the amount of sunlight absorbed by the planet by reflecting it away. Many ways of doing this have been proposed. One of the most widely discussed (and riskiest) involves the injection of reflective aerosols into the upper atmosphere. This plan is based on the cooling effect of volcanoes: Sulfur dioxide emitted in an eruption causes the formation of droplets of sulfuric acid. These reflect the sunlight away, creating a cooling effect. But this plan could also go very wrong. The sulfuric acid could strip away the ozone layer, leaving Earth completely exposed to the sun's radiation.
Existují dva hlavní typy geoinženýrství
- První zahrnuje odstranění oxidu uhličitého z atmosféry a jeho uložení (jinde). To se již děje v průmyslovém měřítku, ale v současné době to není dostatečně efektivní, aby se to vypořádalo s vysokou úrovní emisí.
- Druhý typ, správa (řízení) slunečního záření, SRM, je radikálnější — jde o pokus snížit množství slunečního světla absorbovaného planetou tím, že záření odrazí [zpět do kosmu].
Bylo navrženo mnoho způsobů, jak toho dosáhnout. Jeden z nejvíce diskutovaných (a nejrizikovějších) zahrnuje vstřikování reflexních aerosolů do horní vrstvy atmosféry (stratosféry).
Pozn. redakce: Výše uvedené je slavná metoda SAI-SRM, o které mluvil obamův ředitel CIA v předchozím pokračování našeho seriálu.
Metoda SAI-SRM je založena na principu chladicího účinku sopečných výbuchů: Oxid siřičitý emitovaný při erupci sopek způsobuje tvorbu kapiček kyseliny sírové. Tyto odrážejí sluneční světlo pryč ze Země a vytvářejí chladicí efekt. Tento plán by se ale mohl zvrtnout… Kyselina sírová by totiž mohla zničit ozonovou vrstvu a Země by byla vystavena [nebezpečné] sluneční radiaci.
Pozn. redakce: Připomeňme již uvedený popis z encyklopedie… Cirrostratus (Cs, řasová sloha) je charakterizován jako průhledný bělavý závoj s vláknitou strukturou, ale může být i bez zjevné struktury. Skládá se převážně z ledových krystalků; protože je oblakem ledovým, nevypadávají z něj srážky.
V článku publikovaném v časopise Science, Ulrike Lohmann a Blaž Gasparini z ETH v Curychu ve Švýcarsku diskutovali o variantě této myšlenky: Ztenčování cirrových mraků zaměřené na dlouhé vlnové záření odcházející ze Země.
Cirrostratová oblaka jsou velmi tenké mraky, které se tvoří ve vysokých nadmořských výškách a neodrážejí velké množství slunečního záření zpět do vesmíru a proto vytvářejí skleníkový efekt. Čím vyšší je výška, ve které se tvoří, tím větší je oteplovací účinek na klima. A v teplejším klimatu se tvoří ve vyšších nadmořských výškách.
Takže, co kdybychom se jich zbavili?
So what if we got rid of them? These clouds could be thinned out—leading to a reduction in their warming effect—by seeding them with aerosol particles like sulfuric or nitric acid, which act as "ice nucleating particles" or INPs. If these are injected into the level of the atmosphere where cirrus clouds form, the way they form would be altered, resulting in thinner clouds that have less of a warming effect...
Tato oblaka by mohla být ztenčena — což by vedlo ke snížení jejich zahřívacího účinku. Udělalo by se to jejich „oséváním“ aerosolovými částicemi, jako je kyselina sírová nebo kyselina dusičná, které podporují nukleaci ledu („ice nucleating particles“, INPs). Pokud jsou vstřikovány do výšek, kde se vytvářejí cirrostratové mraky, vedlo by to ke vzniku tenčích oblak, které mají menší oteplovací efekt…
„Maximální efekt by byl dosažen odstraněním všech cirrostratů,“ píší Ulrike Lohmann a Blaž Gasparini. „Pokud bude ztenčování cirrostratů fungovat, mělo by být upřednostněno před metodami, které se zaměřují na změny slunečního záření (jako např. injekce stratosférických aerosolů, SAI-SRM), protože ztenčování cirrostratů by více působilo proti oteplování skleníkovými plyny.“ …
Za redakci můžeme dodat, že poslední citovaná věta může být trochu matoucí, jelikož v obou uvedených typech jde v podstatě o injekci stratosférických aerosolů (SAI) — obě metody by se (dle popisu výše) lišily jen použitými chemikáliemi a strategií injektáže…
Má to jeden háček, plán Lohmann-Gasparini je založený na nevědomosti o tom, že ve skutečnosti je největším problémem narůstající výkon Slunce, nikoli směšná fantazie o skleníkových plynech. Proto ve skutečnosti musí mocipáni spoléhat na odrážení energie ze Slunce zpět do kosmu — tedy metodu SAI-SRM, v podobě kterou prozradil a odtajnil ředitel CIA Brennan.
A přesně proto pak nahoře na obloze vidíme to, co vidíme…
V této souvislosti bych váženým čtenářům moc rád připomněl naše předchozí úvahy » cituji:
Je dobré si pamatovat, že potřebujete krystaly, aby halo vzniklo… za normálních okolností tedy budete potřebovat zmrazenou vodu — i proto bývalo halo nejčastěji ke spatření v zimním období.
Položili jsme si minule klíčovou otázku: „Proč dnes tak velmi často vidíme halo efekty i při velmi teplém počasí a proč přitom chybí cirrostratus podle učebnicové definice?“
Je na čase použít mozek a prostou selskou logiku: Tedy pokud to není cirrostratus — a pokud dokonce zrovna panuje extrémní horko — kde se berou krystalky vody nutné pro halo efekty? Prostá selská logika nám napovídá — protože v té atmosféře je NĚCO, co způsobuje podobný optický efekt jako krystalky vody… případně NĚCO, co usnadňuje tvorbu vodních krystalků…
A to je klíčová otázka k zamyšlení pro vás osobně, milí čtenáři 😉
BINGO!
BINGO!!
BINGO!!!
„Náhodný geoinženýring“ pomocí lodí a letadel — aneb jak se znečištění vytvářející oblaka stalo řešením pro geoinženýring klimatu
Teď se pro změnu vydáme na lodičky 🙂 Začneme mírně v historii, přesněji v roce 2009…
How 16 ships create as much pollution as all the cars in the world
Daily Mail, Fred Pearce,
: 16 největších lodí na Zemi vyprodukuje více znečištění než všechna auta na planetě. Kvůli svým obrovským motorům, z nichž každý je stejně těžký jako malá loď, používají tyto super-lodě tolik paliva jako malé elektrárny.Na rozdíl od elektráren nebo automobilů však mohou spalovat nejlevnější, nejšpinavější, „odpadní“ palivo s vysokým obsahem síry (angl. „bunker fuel“). Zbytky, které zůstaly v rafinériích po odebrání lehčích kapalin. Věci, které nikdo na Zemi nesmí používat — globalisté sami ovšem nemají problém je spalovat…
IMO, Mezinárodní námořní organizace, orgán OSN (známého nástroje globalistů) dohlíží na světovou lodní dopravu. Po celá desetiletí IMO odmítá výzvy k odstranění znečištění lodí. Výsledkem je, že již dlouho je nezákonné vypouštět černý, sírou nasycený kouř z komínů elektrárny nebo výfukové plyny z nákladních automobilů, ale lodní doprava si ponechala svou licenci zabíjet znečišťovat.
Díky pravidlům IMO může každá z těch obřích lodí vypustit až 5 000 tun síry za rok — stejně jako 50 milionů typických automobilů, z nichž každý vypouští průměrně 100 gramů síry ročně.
Na Zemi je v provozu odhadem 800 miliónů aut — to znamená, že 16 super-lodí může emitovat tolik síry jako tato světová flotila automobilů.
Roku 2008 se IMO konečně rozhodla lodě „očistit“. Nová norma uvádí, že lodní palivo by nemělo obsahovat více než 3,5% síry do roku 2012 a nakonec musí klesnout na 0,5%…
- https://climateviewer.com/2018/04/01/accidental-geoengineering-with-ship-tracks-contrails/
- https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1229857/How-16-ships-create-pollution-cars-world.html
We’re about to kill a massive, accidental experiment in reducing global warming
Jan 22, 2018: Studies have found that ships have a net cooling effect on the planet, despite belching out nearly a billion tons of carbon dioxide each year. That’s almost entirely because they also emit sulfur, which can scatter sunlight in the atmosphere and form or thicken clouds that reflect it away.
MIT Technology Review v roce 2018 napsal: Studie zjistily, že lodě mají ochlazovací účinek na globální klima, přestože každý rok vypouští téměř miliardu tun oxidu uhličitého CO2.
Je to především proto, že také emitují síru, která může rozptýlit sluneční záření v atmosféře a vytvářet nebo ztluštovat mraky, které jej odrážejí.
Ve skutečnosti námořní průmysl provádí neúmyslný experiment v oblasti klimatického inženýrství již více než století…
Pro svět, který se snaží udržet růst teplot o méně 2 stupně, je to významná pomoc, napsal James Temple, senior editor v MIT Technology Review. (Přínos lodního znečištění se odhaduje na ca –0,25 stupňů.) …
Je obtížné odhadnout, jak zmenšení lodního znečištění může ovlivnit teploty. Nevíme dost o oblačné fyzice a chování atmosférických částic, ani o tom, jak pilně bude lodní průmysl naplňovat nové normy, říká Robert Wood, profesor atmosférických věd na University of Washington…
Globalisté veřejně navrhují geoinženýrství
Nastávající změna norem vybízí, podle některých výzkumníků v této oblasti, k přemýšlení o úmyslném úsilí ochladit klima, které je známé jako geoinženýrství. Namísto nějakého radikálního experimentu by mohlo být úmyslné geoinženýrství způsob, jak pokračovat v tom, co děláme neúmyslně s loděmi, ale bezpečnějším způsobem.
Emise síry chladí planetu dvěma způsoby, přímo a nepřímo
Přímý způsob je, že když je oxid siřičitý rozprášen v atmosféře (stratosféře), může tvořit částice, které odrážejí sluneční světlo zpět do vesmíru. To se děje při velkých sopečných erupcích, které mohou uvolnit desítky milionů tun oxidu siřičitého.
Nepřímý způsob je, že částice síry mohou také působit jako jádra, kolem nichž se tvoří kapičky mraku. Vzniklá oblaka odrážejí více slunečního světla. Můžete to vidět na satelitních snímcích, které zobrazují čáry bílých mraků nad oceánem podél rušných dopravních cest…
Shrňme si to — na rovinu:
16 lodí vyprodukuje více znečištění než všechna auta na planetě, ale globální oteplování je naší chybou?
Na tom všem CO2 nezáleží, protože ty lodě vytváří oblaka naplněná kyselinou sírovou a která pokrývají oceán a chladí planetu.
Je opravdu pokrytecké použití slova „náhodný“ v citovaných článcích o geoinženýrství.
Např. autor článku v „MIT Tech Review“ tvrdí, že „příznivá“ ochlazovací oblaka vytvořená používáním špinavého „bunkrového paliva“ s vysokým obsahem síry jsou čistě „náhodou“ a v žádném případě nejsou úmyslné… 🙂
Pokud by tomu tak bylo, proč Daily Mail a Fred Pearce v roce
Pokud by tomu tak bylo, proč AMEG, globalistická „pohotovostní partička pro polární methan“ už v roce 2012 napsala světovým vůdcům následující zprávu nebo spíš plán?
AMEG (Arctic Methane Emergency Group) Strategic Plan 2012-12-04
Cloud effects that could be exploited to cool the Arctic. Three preferred cooling techniques
A combination of three cooling techniques is proposed, to give flexibility in deployment and maximise the chances of success:
- stratospheric aerosols to reflect sunlight;
- cloud brightening to reflect more sunlight;
- cloud removal to allow thermal radiation into space.
Oblačné efekty, které lze využít k ochlazení klimatu (Arktidy)
Oblaka mají dva účinky v opačných směrech: Odrážejí sluneční paprsky zpět do vesmíru a odrážejí tepelné záření zpět na Zemi. První ochlazuje, druhý zahřívá. Geoengineering se snaží vylepšit tento poměr, posunout jej směrem k chlazení. Poměr je kriticky závislý na velikosti kapiček: Existuje optimální velikost pro odrážení slunečního světla, stejně tak je optimální bílá barva (zjasnění oblak). Částečky o mnohem větší velikosti než ta optimální budou silně odrážet tepelné záření [zpět na Zemi].
Když je Slunce vysoko na obloze, dochází k ochlazování odrazem slunečního světla do kosmu — ale když je Slunce na obloze nízko, výsledný efekt se posune směrem k zahřívání odrazem tepelného záření zpět na Zemi. Techniky pro zjasnění oblak tedy ve vysokých zeměpisných šířkách a v zimě nefungují dobře…
Pozn. redakce: Prosím pěkně, zkusme teď všichni spolu použít logiku a zamyslet se na tím, co nám zde globalčiky předestírají — všimněte si, že řízení oteplování se provádí především pomocí oblak! Přečetli jste si to znovu? Nebo raději třikrát?! Takže zkusme nad tím uvažovat — neříkají nám tím mezi řádky, že vlastně vliv údajných skleníkových plynů není až tak významný?
Nejjednodušší forma geoinženýrství je…
AMEG pokračuje: Snad nejjednodušší formou geoinženýrství je vytvoření „oparu“ [což je vlastně stará známá oblačnost typu Cirrostratus. Pozn. Red.]. Částice nebo jemné kapky aerosolu v troposféře mají tendenci se ze vzduchu během několika dnů nebo týdnů vyplavovat, zatímco pokud jsou výše ve stratosféře, mohou se tam udržet měsíce nebo dokonce několik let, v závislosti na své počáteční nadmořské výšce a šířce. Ovlivňuje je tzv. Brewer-Dobsonova meridiální cirkulace stratosféry — jde o vzdušné masy pomalu se pohybující v oblouku od nižších zeměpisných šířek do vyšších zeměpisných šířek, viz http://en.wikipedia.org/wiki/Brewer-Dobson_circulation
Tři upřednostňované chladicí techniky
Navrhuje se kombinace tří technik chlazení, které poskytují flexibilitu při nasazení a maximalizují šance na úspěch:
- stratosférické aerosoly odrážející sluneční světlo;
- rozjasnění oblak, která pak odrážejí více slunečního světla;
- odstranění mraků, které umožní tepelné záření do vesmíru
1. První technika napodobuje činnost velkých sopek, jako např. Mt Pinatubo, která vybuchla v roce 1991 a měla chladicí účinek –0,5 ° C po dobu 2 let kvůli sulfátovým aerosolům, které vyprodukovala ve stratosféře. Větší částice v aerosolu jsou však schopny odrážet tepelné záření z povrchu planety, a proto mají oteplovací efekt. Aby se tomu zabránilo, je výhodné použít bílé částice TiO2… Oxid titaničitý TiO2 je chemická sloučenina kyslíku a titanu. Uměle připravený oxid titaničitý označovaný jako titanová běloba má široké použití např. jako pigment do nátěrových hmot nebo jako účinná složka opalovacích krémů… Velká množství by mohla být rozptýlena ve vysokých zeměpisných šířkách v dolní stratosféře, a to buď pomocí stratotankerů nebo balónů, aby účinek trval několik měsíců během jara, léta a začátku podzimu. Díky Brewer-Dobsonovým cirkulačním větrům se aerosol šíří dále.
2. Rozjasnění oblak je technika, při které se ze speciálních rozstřikovacích trysek namontovaných na lodi vyrábí velmi jemný solný postřik, který se rozptyluje do mraků, kde zvyšuje jejich odrazivost…
3. Třetí technika chlazení zahrnuje odstranění stratosférických oblak během měsíců malého nebo žádného slunečního svitu, když tato oblaka mají čistý krycí (oteplovací) efekt, kdy odrážejí teplo zpět k Zemi…
Akční plán: Cokoli!
AMEG tvrdě lobuje dále: Je tu jedna věc, o které víme, že může produkovat přiměřené chlazení: sulfátový aerosol v troposféře tak, jak je emitován z uhelných elektráren a z „bunkrového“ paliva v lodích. Tento aerosol v minulém století kompenzoval oteplování CO2 přibližně o 75%. Měly by být dočasně pozastaveny iniciativy a předpisy, které tyto emise potlačí, protože mají na severní polokouli významný chladicí účinek… [A to se přesně min. v lodním průmyslu stalo, jak jsme doložili výše. Pozn. Red.]
Zásahy do systému Země
Pokuste se zachovat nebo dokonce zesílit současný chladicí účinek z aktuálně emitovaných sulfátových aerosolů v troposféře ve střední až vysoké severní šířce. Například by se mělo uvolnit nařízení o zákazu „bunkrového“ paliva pro lodě, přičemž by mělo být podporováno jeho pokračující používání…
Silver Lining Project
Projekt rozjasnění mořských oblak, původně známý pod názvem „Silver Lining Project“, je pokusem vybělit a rozjasnit mraky nad oceánem a odrážet příchozí sluneční záření zpět do vesmíru. Tomu se říká Solar Radiation Management (SRM) a jedná se o další formu geoinženýrství, klimatického inženýrství nebo klimatické intervence.
- https://www.youtube.com/watch?v=fgPS1UL7zck
Finální shrnutí
Problém je v tom, že nemůžete rozjasnit oblaka, pokud žádná neexistují…
- Kdo dělá mraky? Lodě.
- Jak se vytvářejí oblaka? Špinavé palivo (motorová „bunkrová“ nafta).
- Proč hořící špinavé „bunkrové“ palivo vytváří oblaka? Obrovské množství sazí a černého uhlíku působí jako cloudová kondenzační jádra (CCN) neboli „semena“ oblačnosti.
- Vytváří se oblačnost úmyslně nebo náhodně? Pokud nějaká globalistická entita vytváří a ovládá předpisy pro palivo, aby umožnila pokračovat ve vytváření umělých oblak nebo aby vytvořila „další chladicí mraky“, pak to rozhodně není náhodné.
Něco podobného vidíme u tzv. leteckých výfuků (contrailů, chemtrailů). Pokud někomu snad nestačilo vyjádření ředitele CIA, tak v tomto a předchozím textu nalezne minimálně desítku oficiálních mainstreamových publikací, kde se na rovinu přiznává, že všechny ty metody geoinženýrství (které slaboduší masomediální zaměstnanci stále ještě zesměšňují a popírají) že všechny ty metody již byly prakticky vyzkoušeny. Občas vidíme i náznaky toho, že ONI to již aplikují v praxi. Někdy je to maskováno označením „náhodný geoinženýring“… 😉
Co dodat?
Je pravdou, že se prvotní „bojovníci“ proti „chemtrails“ někdy příliš nechávali unést fantazií, nicméně hlavní objekt jejich znepokojení nepochybně zcela reálně existuje. Ne vždy také bylo chápáno, že hlavním smyslem „chemtrails“ je pravděpodobně „řízení“ slunečního svitu za účelem blokace předvídaného zvýšení slunečního záření. Tento účel se ovšem i nadále maskuje pod záminku „zastavení“ globálního oteplování…
Krom oficiálně uvolněných dat o geoinženýringu, ovšem už dnes každý může jasně vidět efekty SAI-SRM — a to doslova na vlastní oči!
Další zesměšňovaná údajná „konspirační“ teorie, která se po čase STALA VŠEDNÍ REALITOU… XOXO mainstream ČT fakenews…
Můžeme si teď znovu položit otázku, proč se to lidem stále nepřiznává?
V zásadě tedy odhalené schéma geoinženýringu napodobuje dobře zdokumentovanou erupci sopky Mount Pinatubo… „Drobný“ problém s „manažováním“ slunečního svitu (SRM) je ale mimo jiné v tom, že tzv. „Úmluva o biologické rozmanitosti“ zakázala používání SRM už v roce 2012, ačkoli dohodu nepodepsaly USA.
Zdá se tedy, že nejlepším způsobem, jak obejít mezinárodní právo a vyhnout se pobouření veřejnosti, je nadále obviňovat CO2 z klimatických změn a chaotického počasí, přičemž lze z oveček ještě vcelku pohodlně vydřít pár prašulí na „uhlíkových daních“…
A pak je tu ta horší část, o neodvratném zvyšování výkonu Slunce!
Kdyby totiž lidičkové věděli, že oteplování nelze zabránit, rozhodně by globalčikům neplatili jejich zelené greténské daně…
- https://www.facebook.com/ArcticMethaneEmergencyGroup/
- https://climateviewer.com/2017/07/25/cirruscloudsmatter-geoengineering-with-cirrus-cloud-seeding/
- https://climateviewer.com/2018/04/01/accidental-geoengineering-with-ship-tracks-contrails/
Nepřijde vám ta zelená globalistická habaďůra vtipná? Když už víte, jak je to doopravdy, měli byste ocenit velikost a důmyslnost toho monstrózního oblbování… klobouk dolů 😉
Ale — pokud jste už v tomto bodě Poznání — musíte si klást ještě důležitější otázku:
Jak to souvisí s vývojem vaší duše v této pozemské škole hrou? Tušíte už, co byste měli se svou duší dělat, když životnost pomyslné „budovy“ naší kosmické školy pro duše se blíží ke konci? Nebo byste se snad osobně vy chtěli reinkarnovat znovu » na sežehlou planetu Zemi a živořit někde v podzemním bunkru?
Více příště…
-pokračování-
Další informace:
- [1] Boucher, O. Atmospheric science: Seeing through contrails, Nature Climate Change 1, 24–25 (2011) doi:10.1038/nclimate1078.
http://www.nature.com/nclimate/journal/v1/n1/full/nclimate1078.html - [2] Haywood, J. M., R. P. Allan, J. Bornemann, P. Forster, P. N. Francis, S. Milton, G. Rädel, A. Rap, K. P. Shine, and R. Thorpe (2009), A case study of the radiative forcing of persistent contrails evolving into contrail-induced cirrus, J. Geophys. Res., 114, D24201, doi:10.1029/2009JD012650. – http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1029/2009JD012650/abstract
- [3] Ulrike Lohmann, Miriam Kübbeler, Johannes Hendricks and Bernd Kärcher “Dust ice nuclei effects on cirrus clouds in ECHAM5-HAM” AIP Conf. Proc. 1527, 752 (2013); http://dx.doi.org/10.1063/1.4803380
- [4] Svensmark, Henrik, and Eigil Friis-Christensen. “Variation of cosmic ray flux and global cloud coverage—a missing link in solar-climate relationships.” Journal of atmospheric and solar-terrestrial physics 59.11 (1997): 1225-1232.
http://www.fakeclimate.com/arquivos/Internacional/HenrikSvensmark/svensmark_96_variations%20of.pdf
http://thecloudmystery.com/The_Cloud_Mystery/Home.html - [5] Ulrich Schumann, German Aerospace Center, Recent research results on the climate impact of contrail cirrus and mitigation options, ICAO Colloquium on Aviation and Climate Change 2010
http://www.icao.int/Meetings/EnvironmentalColloquium/Documents/2010-Colloquium/1_Schumann_ContrailMitigation.pdf - [6] Ulrike Lohmann, Blaž Gasparini. “A cirrus cloud climate dial?” Science 21 Jul 2017: Vol. 357, Issue 6348, pp. 248-249 DOI: 10.1126/science.aan3325
http://science.sciencemag.org/content/357/6348/248
Big polluters: one massive container ship equals 50 million cars
April 23, 2009: The Guardian has reported on new research showing that in one year, a single large container ship can emit cancer and asthma-causing pollutants equivalent to that of 50 million cars. The low grade bunker fuel used by the worlds 90,000 cargo ships contains up to 2,000 times the amount of sulfur compared to diesel fuel used in automobiles. The recent boom in the global trade of manufactured goods has also resulted in a new breed of super sized container ship which consume fuel not by the gallons, but by tons per hour, and shipping now accounts for 90% of global trade by volume…
- https://newatlas.com/shipping-pollution/11526/
- https://www.theguardian.com/environment/2009/apr/09/shipping-pollution
Jet Biofuel Enlisted For Contrail Control
…aneb další zesměšňovaná údajná konspirační teorie, která se po čase STALA VŠEDNÍ REALITOU:
March 5, 2013: Contrails might be a punch line in the culture these days, thanks to the imaginative folks who have rechristened them “chemtrails” and embroidered them with elaborate theories involving government and corporate misdeed.
But contrails are pretty serious business for a less conspiratorial reason: scientists believe these ice clouds generated by water exhaust gases from aircraft engines could have a real impact on the climate, perhaps by cooling temperatures during the day and warming them at night…
- https://earthtechling.com/2013/03/jet-biofuels-enlisted-for-contrail-control/
- https://climateviewer.com/2015/08/08/the-history-of-artificial-clouds-how-to-geoengineer-a-planet-with-jet-fuel/
Sulfur injections for a cooler planet
Achieving the Paris Agreement’s aim to limit the global temperature increase to at most 2°C above preindustrial levels will require rapid, substantial greenhouse gas emission reductions together with large-scale use of “negative emission” strategies for capturing carbon dioxide (CO2) from the air (1). It remains unclear, however, how or indeed whether large net-negative emissions can be achieved, and neither technology nor sufficient storage capacity for captured carbon are available (2). Limited commitment for sufficient mitigation efforts and the uncertainty related to net-negative emissions have intensified calls for options that may help to reduce the worst climate effects (3).
One suggested approach is the artificial reduction of sunlight reaching Earth’s surface by increasing the reflectivity of Earth’s surface or atmosphere…
Dosažení cíle Pařížské dohody omezit nárůst globální teploty na maximálně 2°C nad předindustriální úrovně bude vyžadovat rychlé a podstatné snížení emisí skleníkových plynů spolu s rozsáhlým využitím strategií „negativních emisí“ pro zachycování oxidu uhličitého (CO2) z vzduchu…
Jedním z navrhovaných přístupů je umělá redukce slunečního světla dopadajícího na zemský povrch zvýšením odrazivosti zemského povrchu nebo atmosféry…
A cirrus cloud climate dial?
Climate engineering is a potential means to offset the climate warming caused by anthropogenic greenhouse gases. Suggested methods broadly fall into two categories. Methods in the first category aim to remove carbon dioxide (CO2) from the atmosphere, whereas those in the second aim to alter Earth’s radiation balance. The most prominent and best researched climate engineering approach in the second category is the injection of atmospheric aerosol particles or their precursor gases into the stratosphere (1), where these particles reflect solar radiation back to space. Climate engineering through cirrus cloud thinning, in contrast, mainly targets the long-wave radiation that is emitted from Earth…
Klimatické inženýrství je potenciálním prostředkem pro kompenzaci oteplování klimatu způsobeného antropogenními skleníkovými plyny. Navrhované metody obecně spadají do dvou kategorií. Cílem metod v první kategorii je odstranit oxid uhličitý (CO2) z atmosféry, zatímco metody ve druhé kategorii mají za cíl změnit radiační rovnováhu Země. Nejvýznamnějším a nejlépe prozkoumaným přístupem v oblasti klimatického inženýrství ve druhé kategorii je vstřikování atmosférických aerosolových částic nebo jejich prekurzorových plynů do stratosféry (1), kde tyto částice odrážejí sluneční záření zpět do vesmíru. Naopak, klimatické inženýrství ztenčováním cirrusových mraků se zaměřuje hlavně na záření dlouhých vln, které je emitováno ze Země…