V době Konce věku je VELMI důležité připomenout si, jak je to s těmi Vánoci DOOPRAVDY a především jak je to se skutečným Kristem a jeho učením » Opakovaně a z mnoha úhlů pohledu jsme si vysvětlili, že tzv. „božské zrození Ježíše z panny“ je velkým podvodem katolické církve » Smrtelným podvodem, který vám brání objevit skutečnou podstatu Kristova učení »
Tento podvod je samozřejmě úzce spojen s Vánoci. Většina z nás brzy přestane věřit na pohádku o Ježíškovi, který nosí dárky a Ježíše zařadí na celý svůj život do kategorie mýtů.
Když se o tématu Vánoc bavíte s rodiči, tak stereotypně dostáváte odpověď v jednom stylu: „My přece nemůžeme děti ošidit o tuto krásnou fantazii.“ Chápu sice tyto rodiče velmi dobře, ale tato hra je ve skutečnosti podvodem na dětech…
Ty jejich děti, které oni údajně nechtějí ošidit, jsou tímto vánočním podvodem okradeny o to nejcennější, co vůbec mohou na Zemi získat!
Děti poté, co pochopí, že je to podvod, tak poprvé také poznají, že rodiče mohou lhát. Ale co je úplně nejhorší — většinou také kvůli tomuto nebetyčnému vánočnímu podvodu na celý život zavrhnou i Kristovo učení, aniž by poznaly jeho pravou podstatu!
Ovšem ve většině případů tímto falešným Ježíškem dětem Krista znehodnotíte hned od počátku — a často také na celý život!
Nedávno jsme otiskli překrásný vánoční příběh, kde jsme mimo jiné ukázali na nejhorší lži církve ohledně Krista »
Pozn.: Mezi hlavní prvky manipulace původního Kristova učení a vytvoření falešné modly Ježíše patří především:
- 1. zbožštění Ježíše od narození »
- 2. aby podvod číslo 1. vypadal věrohodněji museli falzifikátoři posvatit i panenku Marii a udělat z ní pannu při početí Ježíše, před jeho narozením i po jeho narození » …to je asi nejzábavnější část – když si to pokusíte představit… duchovní důsledky pro vědomí lidstva jsou ovšem katastrofální
- 3. neméně katastrofické je zbožštění modly trpícího člověka na kříži » původní symbolika kříže jako světla poznání byla překroucena na symbol utrpení a potlačení těla — toto utrpení je církví modlářsky adorováno …udělali z Kristovy Cesty skrze sjednocení těla a ducha naprostý archontický opak a zašlapali ono malé „já“ do bláta utrpení mimo pozornost hledajících…
-konec poznámky-
Důkladně jsme také rozebírali jak bylo křesťanství v Římě naroubováno na kult slunečního boha »
Ačkoliv jsme zásadně proti jakémukoliv modlářství, původní pohanské slavnosti Slunovratu, na rozdíl od jejich současné vánoční parodie, alespoň lid upozorňovaly na spjatost člověka s přírodními cykly a Matkou Zemí obecně. Dnešní vánoce jsou už jen dárečkovou slavností konzumu 🙁
Nyní se podíváme na některé pohanské zvyklosti a to především proto, aby každý mohl pochopit, že většina dnešních „vánočních“ zvyků má skutečně původ v oslavách slunovratu! Je to další nepřímý důkaz k tomu co říkáme už dlouho: Vánoce jsou pohanské svátky Slunovratu, které církev podvodně přemalovala na Vánoce a nahradila je svým přemalovaným Slunečním bohem s maskou Ježíše! Ano, pro tehdejší mocipány bylo poměrně snadné přejmenovat sluneční kult Sol Invictus na modlářský kult bohočlověka Ježíše…
Slavnosti zrození?
Zimní slunovrat je určitě důvodem k radosti a oslavám. Možná si pomyslíte – v dnešní době ale máme v období slunovratu „na práci“ něco úplně jiného – slavíme přece Vánoce! Svátek, který se Sluncem nemá nic společného…
Není to tak úplně pravda.
Vánoce – druhý nejvýznamnější křesťanský svátek – jsou oslavou zrození – v té době (25. prosince) se údajně narodil Ježíš Kristus. Alespoň to tak údajně vypočítali teologové, žijící ve 3. století. První písemná zmínka o oslavách narození Páně pochází z roku 336 („Depositio Martyrum“) a 354 (Filokalův kalendář). Všeobecně se ale Vánoce v katolické církvi slaví až od 7. století.
Ano. Slavnosti zrození — zrození Slunce
A co se slavilo předtím, v dobách, kdy ještě katolická církev neměla takovou moc? Zrození Slunce. A to nejen „u nás“, ale i jinde ve světě – u amerických indiánů, v Asii atd. Staří Řekové slavili zrození boha Slunce Hélia, Římané měli Saturnálie – svátek původně zasvěcený etruskému otci bohů, Saturnovi.
V roce 274 římský císař Aurelián stanovil jako datum oslav zimního slunovratu 25. prosinec – natalis solis invicti – Zrození nepřemožitelného Slunce.
I Slované měli sluneční bohy…
Také Slované měli ve svém panteonu sluneční bohy – Svaroga, „boha nebeského světla, přemožitele tmy a chaosu“, Dažboga, „boha Slunce“ a Svarožice – „boha ohně“. A také v jejich „kalendáři oslav“ měly slunovraty významné místo. Bohužel, neexistuje dnes mnoho pramenů, ze kterých by bylo možné průběh těchto oslav spolehlivě zrekonstruovat. Zdrojem informací jsou až středověké církevní zákazy a etnografický materiál nasbíraný od 19. století. Možná vás ale překvapí, že určité typické prvky, které si s oslavami Vánoc i v dnešní době spojujeme, pocházejí právě z těchto pradávných, předkřesťanských obřadů a rituálů…
Hody? Koleda? Kračun?
Jak vlastně naši staří slovanští prapředci tento svátek nazývali? Leccos se dá odhadnout z toho, jak jsou „Vánoce“ dodnes nazývány v ostatních slovanských jazycích. (S Češtinou ani Slovenštinou si nepomůžeme – přejali jsme název z německého Weihnachte – svatá noc.) Najdeme například hornolužickosrbské „hody“, dolnolužickosrbské „gódy“, či kašubské „godë“. To nám ale moc nepomůže, protože praslovanské „god“ znamenalo svátek obecně.
O něco vyšší vypovídací hodnotu má slovinské označení „božič“ nebo chorvatské a srbské „bozić“, které označuje narození „mladého boha“. Běloruské „koljady“ a bulharská „koleda“ jsou také předkřesťanského původu (z latinského Kalendae – označujícího první den v každém měsíci) – zmínky o koledě u Slovanů jsou už v Euchologiu synajském z 9. století. Slovo „koleda“ nejspíš v určité době na celém slovanském území vytlačilo původní název slavností zimního slunovratu.
Název byl přejat z praslovanského „kračun“
To pravděpodobně nejstarší označení se ale zachovalo v jazycích neslovanských. Maďaři totiž dodnes slaví „karácsony“ a Rumuni „crăciun“. Zdá se, že tento název přejali z praslovanského „kračun“ – mimochodem tento název Vánoc se uchoval na Slovensku v okolí Detvy. Slovo kračun se dochovalo i v jiných jazycích – ale jeho původní význam se zúžil pouze na určité atributy s oslavami související – na Podkarpatské Rusi tak říkají obřadnímu chlebu, pečenému na Štědrý den, Bělorusové démonovi smrti, Bulhaři a Makedonci tak nazývají poleno, kladené na Štědrý večer na oheň. Co přesně toto slovo znamená, není jisté. Výklad, že se jednalo o nejkratší den v roce, jazykovědci nepřijímají.
Nebezpečná noc
Ze zmiňovaných církevních zákazů je možné průběh oslav rekonstruovat alespoň částečně. Zcela jistě souvisely s uctíváním nejvyššího a nejstaršího slovanského boha – Svaroga. Ten měl syna Dažboga, boha Slunce. Dažbog se o zimním slunovratu jako dítě rodí, během jara dospívá, o letním slunovratu nabude vrcholné síly a začíná postupně stárnout, až o zimním slunovratu umírá. Co se ale děje mezi jeho úmrtím a narozením, v době, kdy je pozemský svět bez jeho ochrany? Tehdy na světě nastává chaos, mizí hranice mezi světem a podsvětím a mohou se k nám dostat nebezpečné bytosti, běsi a čerti. V noci chodí po světě upíři, vlkodlaci a víly. Kromě toho můžete potkat i duše svých zemřelých předků.
Jak tomuto chaosu zabránit? Slované k tomu měli spolehlivý prostředek…
Oheň
Také si neumíte představit Vánoce bez zapálených svíček? Jejich mihotavé plápolající světlo dnes sotva nahradí elektrické žárovičky, i kdybyste jimi měli omotaný celý dům od střechy až po základy. Element ohně byl nejdůležitějším prvkem, který oslavy zimního slunovratu provázel. Měl nejen funkci symbolickou, ale zejména ochrannou. Zapaloval se při západu Slunce (do sebe vstřebal poslední zbytek Dažbogovy síly) a musel hořet celou noc. Nebyl to žádný malý ohýnek, rozdělávala se pořádná „vatra“, u které se sešla celá vesnice. (To bylo později trnem v oku církvi – takže se ohně zmenšovaly a „přenášely“ pod střechu – odtud zvyk zapalování svíček…)
Nechodilo se spát, ale celou noc se bdělo u ohně – na jediném bezpečném místě. Od jižních Slovanů známe tento obyčej: hospodář odešel už za svítání na Štědrý den do lesa a zde odsekl speciální poleno – tzv. badnjak (nebo bădnik) – jeho název je odvozen od slovesa „bdíti“ a souvisí právě se zvykem hlídat oheň celou noc. (Štědrý den nazývají Badnji dan.) Sekání „badnika“ předcházely různé magické praktiky – např. ho posypali ho obilím, polévali mlékem nebo vínem, mazali medem… Kmen se směl porážet jen z jedné strany (na druhé se pouze udeřil sekyrou), nesměl padnout na jiný strom – to znamenalo neštěstí – ale musel směřovat k východu apod. Nejčastěji se jednalo o dubové dřevo, ale mohlo být i jiné (např. hruška). Poleno se doneslo domů a zapalováno bylo až za soumraku. Pravděpodobně „badnik“ symbolizoval starý rok nebo Dažbogův idol.
Slavnostní večeře
Po zapálení svátečního ohně začala večeře. Během slavnostního přípitku k ní byly pozvány i duše zemřelých předků. Na stůl bylo sneseno co nejvíce postních (nemasitých) jídel – lišila se podle krajových zvyklostí. Nesměla ale chybět jablka (symbolizující zdraví), ořechy (symbol hojnosti) a česnek (s ochrannými účinky).
Hlavní roli mělo pečivo – podávalo se hned po přípitku a rozděloval ho hospodář. Nejčastěji se jednalo o chléb, později ho nahradila vánočka (calta, húska) nebo speciální kulatá oplatka či koláč – ve tvaru slunečního disku. Bývaly zdobené svastikou nebo křížem v kruhu. Pečivo se dělilo na tolik částí, kolik bylo členů domácnosti (včetně předků).
Prvkem, společným pro celý staroslovanský svět, je motiv slámy. Dávala se na podlahu nebo na stůl, kde byla urovnána do tvaru kříže. V Rusku se na stůl sypalo obilí do tvaru kruhu.
Magické praktiky
Nejdelší noc v roce ale měla i svou další stránku – byla kouzelná. Země se otvírala a vydávala své poklady, skály pukaly, kapradí rozkvétalo, pod sněhem kvetly louky a stromy plodily ovoce, divoká zvířata se budila ze zimního spánku a ta domácí mluvila lidskou řečí. Ze studny jste si mohli nabrat medovinu nebo víno, koryty řek proudilo zlato a stříbro.
A aby těch zázraků nebylo málo – člověk mohl nahlédnout do budoucnosti. Takže se věštilo – a to jak při večeři samotné, tak po ní. Louskaly se ořechy (zdravé jádro znamenalo zdraví a hojnost, poškozené nebo vysušené nemoc, bídu či dokonce smrt), krájelo se jablko apod. Svobodné dívky mohly ve studni uvidět obraz svého budoucího ženicha (což, koneckonců, známe z poezie K. J. Erbena)…
Koledování
Tento zvyk patří k těm nejstarším. Vznikl tak, že se mladí muži přestrojili za zvířata nebo si navlékli různé jiné strašidelné masky na obličej, vyrobené z kůry, dřeva nebo kůže. Jejich smyslem bylo zahnat běsy a démony a ochránit před nimi ostatní lidi. Někdy se převlékali za ženy (aby je strašidla nepoznala). Zajímavé je, že několik dní před koledou museli dodržovat sexuální půst.
Ve skupinách obcházeli domy, zpívali koledy, hráli různé scénky a přáli domácnostem úrodu a štěstí. Od hospodyně za to dostali dary (jídlo a pití, popř. peníze). Koledovalo se od Štědrého dne až do Tří králů (chaos v přírodě mohl trvat až do té doby).
Zrození Božice
První sluneční paprsky následujícího dne a kokrhání kohouta oznamovalo znovuzrození Dažboga (či Božice). Prvním rituálním pokrmem toho dne byla snídaně – např. v Srbsku to byla nekvašená pšeničná placka z bílé mouky – „čestnica“, která měla prý symbolizovat plenku nově narozeného boha. Ta se opět obřadně lámala a rozdělovala.
Půst a posvátné zlaté prasátko
K obědu se peklo starobylé posvátné zvíře – prase. Odtud pravděpodobně pochází rčení o nutnosti se na Štědrý den postit, aby pak uviděl „zlaté prasátko“.
„Kulaté“ prasátko navíc symbolizuje zářivé slunce – Dažboga – který opět šplhá na oblohu.
Ze slavnostního oběda nepřišlo nic nazbyt – kosti z tohoto prasete byly totiž také obdařeny kouzelnou mocí – prý když se jimi chlapec dotkl vyvoleného děvčete, zaručeně uspěl.
Slavilo se až do Tří králů (6. ledna). Po celou tuto dobu byl zakázán sexuální styk a také domácí (ženské) práce (Boží matka se musela zotavit po porodu). Poté se vrátil do světa pořádek a na dveře domů se malovaly ochranné kříže — z toho se přemalovala dnešní katolická maškaráda s třemi údajnými králi…
Zdroje:
- A. Vondrušková: České zvyky a obyčeje, Albatros, Praha 2004
- N. Profantová, M. Profant: Encyklopedie slovanských bohů a mýtů, Libri Praha 2007
Tak pochopitelně se jedná o svátek slunovratu, který public relations náboženství vklínil do svátku vánočních a rozdávání dárku dětem od Ježíška.Aneb co se v mládí naučíš, ke stáru jako když najdeš.Aby toho nebylo málo a celá trachtace byla pořádně zamotaná tak Ježíšek pochopitelně žádné dárky nenosil, anobrž mu bylo snad nošeno a tak se do oslav přimotal i sv.Mikuláš, který nosil a dával dárky dětem.
Ono to nekončilo jenom přivlasněním si významných událostí a datumů v kalendáři, ale byla likvidována i tradiční shromaždiště obyvatel daného regionu v podobě svatyň a obřadných míst, kde na základech tradic a tradičních míst byla vybudovány obřadní stavby svaté říše Římské v podobě kostelů a kaplíček, čímž byla asimilace obyvatel dokončena.
S pozdravem Bedan.
A to přejmenování kultu Hélia podkračuje dodnes. Ostatně, i sv. Václav má charakter slunečního boha. A Praha byla prý karlem iv. vymyšlená jako další Řím, jako další město zasvěcené slunci. Na místech starých obřadů vyrostly v Praze kostely..
Jak pravil P.K.Dick: „Imperium nikdy nezaniklo“ (čímž myslel římské imperium, podrobněji viz např. https://tekgnostics.blogspot.com/2013/05/the-empire-never-ended-redux.html).
Ano, jistě ŘÍM stále pokračuje, podle všeho především v Londýně, čtenáři asi vědí že Londýn resp. LONDINIUM historicky počalo s římskou okupací…
Cituji: I když existují důkazy o několika britských osadách na území nynějšího Londýna, první větší obec zde roku 43 založili Římané a nazvali ji Londinium… https://cs.wikipedia.org/wiki/Londýn#Historie
To s tou Prahou je také zajímavé, jaký je zdroj této informace? Osobně vím jen o tom, že Praha je údajně podle Židů především známa jako NOVÝ JERUZALÉM položený nad Mahralem… však víte, ty okultní rituály okolo Golhema pod mariánským sloupem na Staroměstském apod. 😉
Británie je celkově zajímavá země se zajímavou historií.
Tvrzení, že Prahu budoval Karel IV. jako další Řím, jsem potkal vícekrát, naposledy myslím ve špůrkově knize Praha mysteriosa https://www.knihydobrovsky.cz/kniha/praga-mysteriosa-52057 (ale nejsem si tím na sto procent jistý).
To, že se na místech starších posvátných míst stavěly kostely je také myslím všeobecně známé, ale pokud vím není na to kniha, v které by se toto téma rozebíralo samostatně. Spíš si člověk musí dohledat historii konkrétního místa. Na to je obecně pro Prahu dobrá řada Umělecké památky Prahy, přinejmenším tyto knihy obsahují informace pro začátek hlubšího hledání (jména, datumy, názvy). Jeden z dílů s popisem celé řady zde: https://academia.cz/umelecke-pamatky-prahy-velka-praha-m-z-1-2–prix-dalibor–academia–2017
Co se týká Prahy jako Nového jeruzaléma, tak bych se o to přel. 🙂 Protože je podle mě stejně dobře možné, že je hlavní osa Prahy orientovaná směrem zimního slunovratu. Mezi těmito dvěma možnostmi je těžké rozlišit z dostupných dat, protože přesnost měření úhlů ve středověku nebyla vysoká, takže naměřené úhly na rozhodnutí nestačí. Ani dnes nejsou stavby vyměřovány extra přesně.
Zajímal jsem se o posvátné linie (ley lines) v Praze, o tom bych mohl dlouze povídat. Zajímavá je slunovratová linie z Vyšehradu do Staré boleslavi, ta patrně souvisí se sv. Václavem.
Děkuji za reakci, berte mne prosím jako hledače Poznání. Nic osobního 😉
1. logická námitka je ta, že zatímco Londonium patřilo Římu, Praha nikdy.
2. trochu jsem hledal, ale ve skutečnosti jsem našel jen jiné tvrzení, že Prahu budoval Karel IV. jako další Jeruzalém.
Přidám citáty…
Pokud byste měl nějaký ověřitelný zdroj ohledně leylines bylo by to zajímavé…
zdravím všechny, stačí se zastavit a prožít to na místě. ta energie je hmatatelná a je cítit jak se přibližuje. viz každoroční akce zde…
https://druidi.cz/podekovani-za-ucast-na-slunovratove-aktivaci/
Aleš
Cituji jeden rozhovor se znalcem a jsou tam i obrázky…
Praha jako Nový Jeruzalém v čase Apokalypsy
SL: Hodně nás zaujalo téma Petra Stančíka, o němž bude vyprávět na závěrečném nočním představení: Praha jako Nový Jeruzalém.
Ale proč právě Praha?
Angelov: Podívejte… není žádným tajemstvím, že když se srovnají projekčně mapy Jeruzaléma a mapy Prahy, tak mají strukturu — ne přímo identickou, ale — natolik symetrickou, že to zřejmě není náhoda.
Myslíte, že to není náhoda kvůli koncepci Karla IV., když Prahu stavěl, nebo z jiného důvodu? Třeba jako z vůle Boží?
Angelov: (směje se) Ne, to asi ne. Šlo o Karlovu koncepci.
Obecně se tehdy věřilo třeba v to, že pozemský Jeruzalém je obrazem Jeruzaléma nebeského. A ten pozemský má skutečně zcela zřejmé silné linie mezi Golgotou, Božím hrobem a Šalamounovým chrámem, stejně jako mezi dalšími místy. Zdá se, že mají vztah k lunární struktuře židovského kalendáře a mezi liniemi, tvořícími jakousi základní osu života a smrti se pak objevují další důležité body.
Čímž chci říct, že to není tak, jak my jsme zvyklí, že vzniká slovanská vesnice: tedy někde se postaví na vhodném místě dům, o kus dál na jiném vhodném místě druhý a pak to celé nějak přirozeně vznikne.
Šalamounův chrám například zabíral jednu šestinu Jeruzaléma, což mělo nějakou dobovou logiku. Podobným způsobem se pracovalo v Egyptě, a Židé konstruovali svoje chrámy v kontextu babylonských a egyptských znalostí.
Ale tento pozemský Jeruzalém byl v Karlově době samozřejmě pod arabským vlivem. Poutníci už do Jeruzaléma nemohli, nemohli ani k Božímu hrobu. Cařihrad ještě odolával, ale Byzanc už byla hodně umenšená a necelých sto let po Karlově smrti padla.
Takže křesťané v období pozdního středověku pravděpodobně cítili, že je nutné nějak přemístit ono duchovně-hmotné centrum. Takže to byla jedna stránka věci. Tou druhou bylo, že duchovno, o kterém dnes tolik mluvíme, mělo ve středověku zcela hmotnou podobu! Vztah k relikviím, vztah ke hmotným aspektům světců nebo hmotným aspektům duchovního působení byl mnohem silnější, než my si dnes vůbec dokážeme byť jenom představit!
Angelov: Takže když se vrátím zpátky k těm relikviím, tak oni opravdu vnímali jako zcela reálný onen duchovní souboj: Dobro a Zlo. Kristus a Antikrist.
A to znamená, že pokud se mluví o tom, že máme vybudovat Nový Jeruzalém, tak my ho nebudeme budovat jenom duchovně, ale my ho musíme vybudovat i hmotně, tady na tomto světě…
A tento kontext je třeba vnímat v souvislosti s tím, proč Karel IV. budoval po celé té říši všechny ty svatostánky a patrocinia, nebo jaká byla zasvěcení těch jednotlivých kostelů…
Takže pod tímto vlivem vlastně Karel IV. budoval tu duchovně hmotnou strukturu. Opásal Prahu svatostánky, zasvěcenými jednotlivým světcům, kteří měli bdít nad duchovními hodnotami, a to, že Praha je symetrická s Jeruzalémem není náhoda právě proto — i o tom bude pan Stančík mluvit.
Zajímavé ještě je, že Praha a Jeruzalém jsou zrcadlově inverzní, a ani to nebyla pravděpodobně náhoda. Karel IV. byl známý tím, že kolem sebe měl nesmírně kvalitní vzdělance. Takže i to, že Jeruzalém je s Prahou symetrický, ale nikoliv totožný, mělo zřejmě svůj význam.
Zkrátka: oni si tehdy moc na náhody nehráli a ulice se plánovaly z hlediska praktického i duchovního. Na území Nového Města bylo pochopitelně pár obcí už předtím, ale ty ulice je strukturovaly…
Koncepce Prahy tedy není náhodou, stejně jako ani jiných Karlem budovaných staveb. Když se podíváte třeba na Karlštejn, tak tam je ta apokalyptická vize prakticky všude. Assumpta, mandorla ze Zjevení, boje s drakem, je tam toho mnoho. Takže Apokalypsa byla velké dobové téma a Nový Jeruzalém byla jedna z mála možností, jak se skutečně kvalitně připravit na druhý příchod Krista…
https://www.spisovatelskelisty.cz/spisovatelske-listy/praha-novy-jeruzalem-v-case-apokalypsy/#Praha%20jako%20Nový%20Jeruzalém
Video V.V.Pjakina, ve kterém popisuje Prahu jako esoterické centrum Evropy, přesněji jako židovské město. Na internetu je pod názvem “Signál celému světu z okultního centra Evropy” a je tvořeno ze dvou různých videí:
https://www.youtube.com/watch?v=qHLkKIsTeHQ
V úvodních cca 3 minutách Pjakin říká: Přibližně od 13. do 19. století jazykem mezinárodního společenství v Praze byl jidiš. Právě tam se nachází centrum evropského rabinátu. A proč právě Praha, to bych narychlo okomentoval tím, že to je dílem Gustava Meyrinka a jeho díla “Golem” a dílem Franze Kafky. Jsou to těžká spisovatelská díla, ale je z nich možné pochopit roli a podstatu právě pražského rabinátu. Pohledem na dobu po 2. světové válce, Pražské povstání začalo až poté, co byl dobyt Berlín. Ale co v těchto souvislostech Prahu odlišuje, je to, k čemu došlo v roce 1942, konkrétně smrt Reinharda Heydricha.Ten přijel právě do Prahy a o něco se velmi zajímal. Co to bylo či nebylo je asi tajemstvím,ale co se stalo dále: očividně tam Heydrich něco našel, něco vykopal. Hned na to byli vysláni dva diversanti z Británie a na Heydricha byl spáchán atentát.
Ten se ale nezdařil, protože Heydrich přežil a tehdy Himmler vyslal svého osobního lékaře, který začal Heydricha léčit tak, že ten zakrátko zemřel. Heidrych byl pochován s velikou pompou a hned na to začala veliká msta, ta však je velmi zajímavá. Podle nejrůznějších písemných podkladů se msta zaměřila na lidi, kteří tak nebo tak spolupracovali s Heydrichem. A při tom byla zničena dvě města – Lidice a Ležáky. A to obě byla hornická města a jejich likvidaci opět řídil Heydrich. A co asi tito lidé našli, co vykopali, když kvůli tomu bylo nutné zlikvidovat takové množství lidí. Tak to je taková velmi stručná charakteristika, co asi je chráněno v Praze.
Druhá část je s českými titulky k vidění v čase od 41:57 zde:
https://href.li/?https://www.youtube.com/watch?v=NdtWLjB1rvE&feature=youtu.be
Golem a Kafka
Wikipedie k tomu říká:
Golem (hebrejsky גולם) je v židovské mystice člověkem oživená socha. Takovýchto golemů je známo poměrně dost a ačkoli si golema většina lidí představuje jako oživenou sochu s podobou člověka, může mít i podobu jinou. Slovo golem znamená v hebrejštině neúplnost, nedokonalost a takto byla také tato oživená bytost pojímána. Neměla vlastní myšlenky ani vlastní vůli, obvykle nemohla hovořit a pouze doslovně plnila příkazy svého pána. Víra v možnost stvořit věc vychází z přesvědčení, že dobří lidé mají tvůrčí sílu, která ovšem není taková jako síla Boží. Pojetí šému, který golemy oživoval, vychází z kabaly, neboť podle této nauky je možno zopakovat Boží tvůrčí čin s pomocí správné kombinace písmen Božího jména. Šém pak zpravidla byl pergamen, na němž byla magická slova napsána.
Představa stvoření lidské hliněné postavy člověkem a jím oživené proto, aby splnila uložený úkol, je ovšem prokazatelně mnohem starší: má svůj původ ve STAROVĚKÉM EGYPTĚ.
–
Daleko nejzajímavější je ovšem (podle všeho hodně zasvěcená) zmínka v této knize: http://knihyabb.cz/domu/1878-predobjednavka-nove-knihy-pana-vk-superkrize-behavioralni-genocida-vlastniho-druhu.html
Kde se naznačuje že Golem je ve skutečnosti okultní zařízení, reaktor, jeho název je G’Alch’hanam, doslova „sběrač éteru G“. Název ze starohebrejštiny se vyslovuje jako „Golhem“. Možná už tušíte, odkud pochází termín Golem 😉
Jáma Mah’ralu je fyzikální popis prostoru, který se pod reaktorem časoprostorově prohloubí do obrovské jámy. Na jejím konci se otevírá průchod do astrální roviny…
Praha je okultním a mystickým centrem světového židovstva právě proto, že se pod Prahou, pod Staroměstským náměstím, v hloubce nachází jáma Mah’ralu. Výkon „okultního reaktoru“ Mah’ral je obrovský a temná energie tryská z hloubky na povrch. Tuto energii mají schopnost pohlcovat předměty vysoké obrany a bílé energie, nejčastěji církevní a vysvěcené stavby nebo sloupy, jako byl např. Mariánský sloup…