Milí přátelé, než budeme pokračovat v popisu toho, kudy vede ta úzká cesta do vlastního nitra a proč je vhodné pro záchranu vaší duše v této době konce věku ji projít až ke konečnému cíli, považuji za nutné předložit vám pár postřehů o způsobu, jakým jste se jako společnost i jednotlivci západního civilizačního okruhu stali rukojmími největšího podvodu, který byl na vás spáchán prostřednictvím vám kdysi násilím vnucené křesťanské víry.
Zájemcům z vašich řad doporučuji nahlédnout do jednoho za starších textů z roku 2013, který jsem věnoval výkladu Danielova proroctví o budoucnosti lidstva, které pochází z období okolo roku 600 př. n. l. a je aktuální pro dnešní dobu:
- https://www.ragauian.cz/01-cirkev-jako-biblicka-selma/
- https://www.ragauian.cz/02-cirkev-jako-biblicka-selma/
My se dnes budeme věnovat jen určité výseči z historie katolické církve a poukážeme na zcela manipulativní úpravy textu klasické bible, která byla po staletí upravována tak, jak to jejím papalášům vyhovovalo k tomu, aby si udrželi vládu nad prostým lidem. Nepochybuji, že vás tenhle pohled na texty uvedené v knize, kterou údajně psal samotný křesťanský bůh, zaujme a poopravíte svůj pohled na přínos katolické církve a jejich odnoží zoufalému stavu současného lidstva, který je výsledkem jí vedené západní civilizace nejméně za posledních několik staletí.
Zájemce chci odkázat v úvodu na informaci o Tomášově evangeliu, kde najdete podrobný popis o tom, jak bylo toto evangelium objeveno, restaurováno a poté i přeloženo týmem nezávislých odborníků. Na internetu můžete také najít řadu jiných výkladů Tomášova evangelia v podání církevních specialistů, jejichž jedinou snahou je ovšem zamlžit a znevěrohodnit tento epochální objev, který vrhá světlo na praktiky dvoutisícileté dominance katolické církve na západní civilizaci.
Pojďme tedy k přehledu zásadních rozdílů u tradovaných výroků Ježíše Krista v nově nalezeném původním Tomášově evangeliu a zněním biblických evangelií v podání církví dnešních dnů.
O Tomášově evangeliu jako původním / a tedy nijak neupravovaném/ tady hovořím s ohledem na způsob, jakým bylo v minulém století získáno.
Toto evangelium je totiž součástí souboru gnostických spisů objevených v egyptském Nag Hammádí v roce 1945. Nejnovější výzkumy posunují vznik tohoto evangelia stále hlouběji do minulosti až před polovinu 1.století našeho letopočtu. Jako místo vzniku daného souboru dokumentů se nejčastěji uvádí východní Sýrie, kde se apoštol Tomáš těšil údajně mimořádné úctě. Samotný koptský opis z Nag Hammadské sbírky je datován do poloviny 4. století.
Evangelium bylo ve starověku všeobecně rozšířené. Obsahuje 114 Ježíšových výroků. Více než třetina výroků je blízká citacím v biblických evangeliích, další třetina má gnostický charakter a je významově od těchto biblických citací značně vzdálená. Existenci tohoto evangelia připomínalo mnoho představitelů prvotní církve. Na začátku 3. století (225-235) se o něm zmiňoval Hippolyt Římský. Ve 4. století před ním varoval jeruzalémský biskup Kyrillos, který ho označil za dílo odpadlíků od Krista. Z Kyrillovy zprávy lze ale vyvodit, že spis byl mezi tehdejšími křesťany oblíbený a v té době již oficiální církvi ve skužbách mocenských složek tehdejšího státu byl svým obsahem nebezpečný.
Z dostupných historických faktů vyplývá, že předlohou knihy byl soubor původních Ježíšových výroků. Odtud není daleko k domněnce, že Tomášovo evangelium obsahuje autentičtější informace o Ježíšově životě než samotné spisy dnešního světově církví uznávaného Nového zákona.
Literární svědectví o Ježíši Kristu zpracované ve formě výroků a rozhovorů je zřetelně podle odborníků starší než text biblických evangelií. To se týká i některých dalších gnostických rukopisů, které byly v Nag Hamádí také nalezeny. Navzdory tomu se představitelům církve podařilo ve 3. až 5. století prosadit výběr značně upravených věroučných textů a tyto původní odstranit. Prostě se jim nehodily do krámu a my si níže vysvětlíme, proč tomu tak bylo.
Emeritní profesor Dr. James M. Robinson, bývalý ředitel Institutu pro antiku a křesťanství (Institute for Antiquity and Christianity, IAC) při univerzitě v kalifornském Claremontu a organizátor expedice v Nag Hammádí, na adresu Tomášova evangelia a jeho vztahu k Novému zákonu prohlásil:
„Tomášovo evangelium odpovídá žánru apoštolské literatury mnohem spíš než evangelia uvedená v bibli. Biblická evangelia se tak dostávají do obdobného druhotného postavení, které dřív deklasovalo jiná evangelia jako pro víru nepřijatelná. Jasné rozlišení mezi tím, co považuje bible za pravdivé a tím, co uvádí Tomášovo evangelium, se začíná ztrácet…“
„Konkrétní důvody, které se v rané křesťanské literatuře uváděly pro přijetí nebo vyloučení daných textů, nejsou už dnes často přesvědčivé (…) Běžný tradiční křesťanský předpoklad, že Ježíš kanonických evangelií je právě takový, jakým Ježíš byl, a že jeho učedníci mu rozuměli tak, jak o tom svědčí Apoštolské vyznání víry, a že proto křesťanské pravověří zůstávalo po staletí věrné tomu, co učil a činil – tato konstrukce je už prostě neudržitelná…“
„Nový přímý přístup k této jiné podobě raného křesťanství v knihovně z Nag Hammadi má proto veliký význam. Tento objev už ukázal, jak byl tradičně jednostranný náš historický výklad počátků křesťanství. Proces přehodnocení gnostické strany tohoto sporu je v plném proudu. Neboť dříve byl gnosticismus znám pouze z výňatků ortodoxních spisů, které se věnovaly honbě na kacíře a propůjčovaly se zesměšňování a odmítání. Nyní se ukazuje, že gnosticismus si právem zasluhuje naši soustředěnou pozornost. Měli jsme si to uvědomit již dávno, věděli jsme přece, že mnozí přední křesťanští myslitelé raného období byli gnostici.“
Tolik vyjádření odborníka na křesťanství. Je ve svých vyjádřeních ke křesťanství příliš mírný. Já k tomu mohu jen dodat, že vy, kteří jste si dali práci poznat můj výklad pravého Kristova učení, jste se doslova na vlastním prožití přesvědčili o tom, že texty výroků v Tomášově evangeliu přesně odpovídají mému návodu k hledání oné „úzké stezky“ směrem vzhůru ve vibracích, tedy k cestě k Bohu.
Podívejme se nyní spolu na to, jak dopadá porovnání znění jednotlivých Kristových výroků podle Tomášova evangelia se zněním týchž výroků v oficiální bibli. A sami zvažte, zda a proč musely být ony výroky v bibli pozměněny k nepoznání a zvažte i to, v čí prospěch se to po celá staletí dělo.
Začněme výrokem v pořadí 48 z Tomášova evangelia a příslušnými výroky, které je možno na toto téma najít v biblických evangeliích Matoušově a Markově. Podotýkám, že autorem výběru výroků k onomu porovnání nejsem já, ale takto je přiřadil odborník na slovo vzatý, právě samotný objevitel, restaurátor a překladatel Tomášova evangelia, emeritní profesor Dr. James M. Robinson. Čtěte prosím dále:
Tomáš48 Ježíš řekl: Když dva spolu uzavřou mír v jednom domě, pak mohou říci hoře: „Pohni se“, a ona se pohne.
Marek 11,23Amen, říkám vám, že kdokoli by řekl této hoře: ‚Zvedni se a vrhni se do moře,‘ a nepochyboval by v srdci, ale věřil by, že se děje to, co říká, stane se mu to.
Matouš18,18Říkám vám také, že pokud se dva z vás na zemi shodnou ohledně čehokoli, za co by prosili, stane se jim to od mého nebeského Otce.
Matouš21,21-22 Ježíš jim odpověděl: „Amen, říkám vám, když budete mít víru a nebudete pochybovat, nejenže budete moci tohle udělat fíkovníku, ale i kdybyste řekli této hoře: ‚Zvedni se a vrhni se do moře!‘ stane se to. 22Když budete věřit, dostanete, o cokoli v modlitbě požádáte
Jak můžete poznat vy, kteří jste prostudovali texty na mém webu nebo dokonce absolvovali lekce rekonstrukce psychiky u mne osobně, výrok o nutnosti učinit „dva jedním“ přesně odpovídá nutnosti dát svoje dvě „Já“ a „já“ dohromady láskou svého ducha ke svému egu, takto vědomí svého hmotného těla. To je přesně obsahem první lekce, kterou jste případně u mne absolvovali. A to další v Kristově výroku, to o té hoře, kterou je možno pohnout, samozřejmě není o Sněžce či Kilimandžáru. Je to o „hoře“ vašich strachů, úzkostí a depresí, kterými obvykle žije vaše ego a které jsou proto ukryty ve vašem podvědomí. Ale vy nikdy nevíte, kdy je události vašeho života vyplaví na povrch do vašeho vědomí a udělají vám ze života malé či větší peklíčko.
Tuto radu vám před dvěma tisíci lety Kristus dal a ve znění týchž výroků v oficiální bibli /viz výše/ zřetelně vidíte, že tato Kristova slova byla již v prvopočátcích křesťanství jako státního náboženství zcela úmyslně překroucena tak, abyste neměli šanci tehdy ani teď tento návod pochopit a ti kluci pitomí tam nahoře s vámi mohli zametat podle svých potřeb. A tak je tomu do dnešních dnů.
Abyste nebyli na pochybách, v Tomášově evangeliu najdete pod číslem 106 i tento Kristův výrok:
Tomáš106Ježíš řekl: Když dva učiníte jedním, stanete se Syny člověka. A když řeknete: „Horo, pohni se“, tak se pohne.
Jistě sami porovnáním s výrokem číslo 48 výše vidíte podobnost Kristových rad člověku. Slova o tom, že pokud učiníte v sobě dva jedním stanete se Syny člověka, neznamenají nic jiného, než že se dostanete do pozice blízké tomu, kdo bývá nazývám zde na Zemi Duchem svatým. Čili budete fakticky spasen vlastním ůsilím, prací na sobě samém. Toto dokonce dvojnásobné doporučení, jak se můžete přesvědčit níže na dalších textech biblických evangelií, byla opět zcela zlikvidována do podoby, která tehdy ani nyní vám jako lidem této země nic neříká. Přesvědčte se sami:
Marek11,2323Amen, říkám vám, že kdokoli by řekl této hoře: ‚Zvedni se a vrhni se do moře,‘ a nepochyboval by v srdci, ale věřil by, že se děje to, co říká, stane se mu to.
Matouš18,1918Říkám vám také, že pokud se dva z vás na zemi shodnou ohledně čehokoli, za co by prosili, stane se jim to od mého nebeského Otce.
Matouš21,21Ježíš jim odpověděl: „Amen, říkám vám, když budete mít víru a nebudete pochybovat, nejenže budete moci tohle udělat fíkovníku, ale i kdybyste řekli této hoře: ‚Zvedni se a vrhni se do moře!‘ stane se to
Snad dvě miliardy křesťanů dnes neví o skutečném Kristu a jeho odkazu úplně nic. A klidně kráčí do záhuby po „široké stezce“ jako tupé ovce, hnáni po ní z kazatelen jejich pastýři v sutanách. Hnáni po široké cestě, která nikam nevede a k Bohu už vůbec ne. Tak, jak o tom hovoří jeden ze zaznamenaných výroků v bibli, který nebyl pozměněn, protože po /redakčních/ úpravách zejména těch výše uvedených to již nepřipadalo představitelům církve tehdy i nyní zřejmě nijak nebezpečné. Jistě ho znáte, ten výrok, zde je:
Matouš7,13Vcházejte těsnou branou. Prostorná brána a široká cesta vede do záhuby a kdekdo tudy kráčí. ¹⁴Těsná brána a úzká cesta však vede k životu a málokdo ji nachází.
Zde není pochyb o tom, že Kristova slova nebyla pozměněna. Nakonec ruku na srdce, existuje-li „úzká stezka“, která k Bohu vede, je nemožné, aby se na ní směstnalo dvě miliardy lidí najednou. Ale pozor, pokud ta široká cesta nevede k Bohu, musí nutně vést jinam. Kristus říká, že do záhuby. Kam to asi je?
Berte to prosím vážně! Vede vás do náruče těch mimozemských čertů, o kterých jsme již zde psali. Copak nesledujete dnes již oficiální informace o tom, jak i kněží v kostelích měli své ovečky k tomu, aby pokorně opakovaně přijímali vakcínu, která mnoho z nich nakonec usmrtíla? Prosím to nejsou konspirace, zahraniční mainstream je plný zpráv o neuvěřitelných počtech nadúmrtí mezi mladými lidmi a o tom, co za zrůdné covidové ucpávky jsou vytahovány při pitvách z žil a tepen zemřelých lidí.
A co tzv. „gryndýl! A plány na kontrolu lidí očipováním? Omezování zemědělství a snaha vás nakrmit hmyzem? Mohl bych pokračovat, ale vy, kteří mé texty čtete, o těch věcech jistě víte dost. To je ten pád do záhuby, který je dnes silou těch monster ve světě realizován. A bohužel nejen na západě Evropy a Americe, ale i v Rusku a Číně. Dnešní člověk je již prakticky ztracen a lidstvo jako takové bude zotročeno.
Z toho všeho pro vás existuje jediná cesta ven k záchraně, a to právě nastoupením na „úzkou stezku“, kterou každý člověk musí projít sám ve svém nitru. Je to o zvýšení vibrací vaší součtové duše na úroveň, kam na vás ti temní už nedosáhnou. Jak jsem vám slíbil, její itinerář vám nabídnu v dalších pokračováních svých textů.
Ale pojďme zpátky k dnešnímu hlavnímu tématu. Představím vám ještě dva výroky z Kristova evangelia, které vlastně svým významem doplňují ty dva předchozí o tom, že je nutno udělat ze dvou jedno.
Tomáš22Ježíš viděl malé děti, které pijí mléko. Řekl svým učedníkům: Ty děti, co pijí mléko, se podobají těm, kteří vcházejí do království. Řekli mu: Vejdeme, když jsme dětmi, do království? Ježíš jim řekl: Když z dvou uděláte jedno a vnitřní připodobníte vnějšímu a vnější vnitřnímu a to, co je nahoře, uděláte jako to, co je dole, a když to, co je mužské, a to, co je ženské, učiníte jedním jediným, aby mužskost nebyla mužskostí a ženskost ženskostí, když své oči budete mít na místě svých očí a ruce na místě rukou, nohy na místě nohou, obraz místo obrazu – pak vejdete do království.
Podtrženo je to podstatné. Opět je tady řečeno, že „Když z dvou uděláte jedno“, pak vejdete do království. Samozřejmě, že součástí onoho dělání ze dvou jednoho je zde řada dalších věcí, které je nutno zvládnout. Uvědomte si prosím, že je nutné, abyste na oné cestě do vlastního nitra přijali naplno ono Kristovo „vnitřní připodobníte vnějšímu a vnější vnitřnímu a to, co je nahoře, uděláte jako to, co je dole“.
A není to náhoda, že druhá část této věty připisované Kristu velmi dobře koresponduje s oním velmi známým sloganem egyptského učence a prý i boha Thowta s jeho tvrzením „jak dole, tak nahoře“. Musíte prostě také přijmout a v sobě zpracovat to, že podobně jako ve vnějším světě žiji spolu muž a žena, stejně tomu je tak i ve vašem nitru existuje soužití mužských a ženských energií. A že je nezbytně nutné, abyste „to, co je mužské, a to, co je ženské, učiníte jedním jediným, aby mužskost nebyla mužskostí a ženskost ženskostí“. Je to prostě o dosažení vnitřní jednoty mužského a ženského principu, přesně oněch dvou bytostí ve vás, muže-ducha a ženy-ega, které jsem vás učil a stále učím dávat dohromady. Je to o spojení původně nízkovibračních energií ženy-ega a vysokovibračních energií muže-ducha ve vás ve vibracích velmi blízkých původním vibrací ducha.
A co nám o tom říkají v bibli preferovaní evangelisté? Zde jsou jejich výtvory:
Marek10,13Tehdy k němu přinášeli malé děti, aby se jich dotkl, ale učedníci je okřikovali. 14Když to Ježíš uviděl, rozhořčil se a řekl jim: „Nechte děti přicházet ke mně a nebraňte jim – vždyť právě takovým patří Boží království! 15Amen, říkám vám, že kdokoli nepřijme Boží království jako dítě, nikdy do něj nevejde.“ 16Potom je bral do náručí, vkládal na ně ruce a žehnal jim.
Efeským2,14-16On sám je náš pokoj; on spojil oba tábory v jedno a zbořil hradbu, která je rozdělovala. 15Vlastním tělem zrušil nepřátelství, totiž Zákon spočívající v přikázáních a předpisech, aby z těch dvou stvořil sám v sobě jednoho nového člověka. Takto nám přinesl pokoj. 16V jednom těle usmířil oba tábory s Bohem, když svým křížem ukončil jejich nepřátelství.
Pěkná p*čovina, viďte? A velká starost o to, jak to pravé znění Kristových slov pozměnit k nepoznání, jen aby člověk nezjistil, že jen on sám prací na úzké cestě do vlastního nitra je schopen sám v sobě uvést do stavu původní Jednoty obě části sebe sama, právě tu mužskou a tu ženskou. Aby nedokázal v sobě učinit rovnováhu „jin“ a „jang“ podle východních učení, která byla a jsou katolickou církví vždy v historii pronásledována a odmítána. A že tohle je jediná cesta k návratu k Bohu, ke spasení, jak o něm básní po dva tisíce let křesťané a zatím vždy jim skutek utek.
Všimněme si ještě téhle Kristovy výzvy a způsobu, jak to je v bibli ošéfováno tak, aby nikdo nepoznal pravý význam tohoto Kristova výroku. Pojďme na to:
Tomáš113Jeho učedníci mu řekli: Kdy přijde království? (On pravil:) Nepřijde, když bude očekáváno. Neřekne se: „Hle, je tady!“, nebo: „Hle, tam!“. Vždyť království Otce je rozšířeno po celé zemi a lidé ho nevidí.
Kristus říká, že už v jeho době /a samozřejmě i dnes/ je to, čemu on říká „království Otce“ rozšířeno po celé zemi. Proč ho lidé neviděli tehdy a proč ho nevidí ani dnes? Ono totiž není z toho světa, který vidíte kolem sebe. Kdyby tomu tak bylo, žijete v ráji a pečení holubi vám lítají do pusinek. A to kromě mnoha jiných radostí. A vy dobře víte, že tomu tak není.
A není tomu tak, protože ono království Otce je možno nalézt jen ve vlastním nitru. Tam se lidé tehdy i dnes jen neradi, pokud vůbec někdy za život podívají. A proto o něm nevědí a ani vědět nechtějí. Jejich reklamami denně tvrdě bičované duše totiž nehledají vnitřní jas, klid a pohodu, dělají vše proto, aby měly v reálu pokud možno co nejvíc žádoucích předmětů a požitků hmotného rázu, aspoň tedy víc než má jejich soused. Porovnejme si opět, co o tom říká pravý Kristus /výše/ a co již vrchností zmanipulovaní evangelisté:
Lukáš17,20-2120Když se ho jednou farizeové zeptali, kdy přijde Boží království, odpověděl jim: „Boží království nepřichází zjevně. 21Nebude možné říci: ‚Je tu!‘ anebo: ‚Je tam.‘ Boží království už je přece mezi vámi!“
Matouš24,2323Kdyby vám tehdy někdo řekl: ‚Hle, Mesiáš je tu!‘ anebo: ‚Tady je!‘ nevěřte. ²⁴Povstanou totiž falešní mesiášové a falešní proroci a budou předvádět veliká znamení a zázraky, takže by svedli (kdyby to bylo možné) i vyvolené.
Nic o vnitřním království lidské duše, nic o dvou bytostech, které je třeba učinit jedinou, nic o tom, že jste kdysi vypadli z Jednoty sebe sama, tedy z Jednoty svých mužských a ženských energií a je třeba, abyste se tam vrátili. Ti, kteří vám vládnou, vás nutí hledat zdánlivou rovnost postavení muže a ženy ve vnějším světě ve chvíli, kdy u naprosté většiny lidstva je tato rovnost na vnitřní rovině bytí v lidově řečeno v p*deli. A copak neplatí Kristovo i Thowtovo „jak dole, tak nahoře“? A kde asi je třeba začít? Je prvotní stav těla dole nebo stav duše nahoře? Odpovězte si prosím sami.
Vy, co jste ještě nenašli, hledejte! Poslechněte, co vám přes závoj času vzkazuje Ježíš Kristus:
Tomáš2Ježíš řekl: Nepřestávat se svým hledáním má ten, kdo hledá, dokud nenalezne. A až nalezne, bude otřesen a když bude otřesen, bude se divit a stane se pánem nade vším, co jest.
A nezapomeňte prosím, že pokud hledáte dnes svoji vlastní cestu k Bohu, nespokojte se s kdečím, co je vám na internetu, v knihách, přednáškách a seminářích nabízeno. Pamatujte na Kristova slova, že nemáte přestat, dokud nenaleznete to, co s vámi otřese a čemu se prostě budete divit. A co od vás odvede vše, co vás dosud trápí a pronásleduje životem a umožní se vám stát skutečnými pány nad vším. A tím vším jste především vy sami, vaše schopnost pozitivně myslet, pozitivně žít, žít tady a teď a beze zbytku milovat sami sebe, své bližní i své nepřátele.
A hlavně se nenechte unášet falešnými proroky dneška, kteří vás vedou po nesprávné stezce podobně jako to po staletí činili novozákonní proroci Matouš a Lukáš. Ti si pro potřebu církve upravili Kristův výrok /viz výše/ do této podoby:
Matouš7,7-117Proste a bude vám dáno, hledejte a naleznete, tlučte a bude vám otevřeno. 8Neboť každý, kdo prosí, dostává; kdo hledá, nalézá, a tomu, kdo tluče, bude otevřeno. 9Kdo z vás je takový člověk, že podá svému synu kámen, když tě prosí o chléb? 10Nebo když prosí o rybu, dáš mu snad hada? 11Jestliže tedy vy, kteří jste zlí, umíte svým dětem dávat dobré dary, čím spíše váš Otec v nebesích dá dobré věci těm, kdo ho prosí?
Lukáš11,9-13A tak vám říkám: Proste a bude vám dáno, hledejte a naleznete, tlučte a bude vám otevřeno. 10Každý, kdo prosí, dostává, kdo hledá, nalézá a tomu, kdo tluče, bude otevřeno. 11Který z vás otců podá svému synu hada, když tě poprosí o rybu? 12A když poprosí o vejce, podáš mu snad štíra? 13Jestliže tedy vy, kteří jste zlí, umíte svým dětem dávat dobré dary, čím spíše váš nebeský Otec dá Ducha svatého těm, kteří ho prosí?“
Velmi srozumitelné, škoda slov, viďte?
Závěrem mi dovolte ještě jeden citát z Tomášova evangelia. Je to rada nad zlato pro toho, kdo mu je schopen správně porozumět.
Tomáš70Ježíš řekl: To, co máte v sobě, vás zachrání, když to vytvoříte sami ze sebe. Jestliže to v sobě nemáte, pak vás to, co v sobě nemáte, zahubí.
Pochopili jste už, co musíte v sobě mít, aby vás to zachránilo a mohli jste se stát oním zrnem, které bude sklizeno anděly do boží sýpky? A co se vám stane jednoho jistě krásného dne, kdy to, co v sobě nemáte, z vás učiní onen koukol, který bude týmiž anděly vytříděn a spálen?
Třeba ti, co to ještě nechápou, mají chvíli čas na to, aby to zvládli. Přeji vám to z celého srdce.