Politici se snaží o zákaz benzínových aut a následné omezení svobody pohybu. Řidiči a majitelé aut jsou pro euro-byrokraty novým „třídním“ nepřítelem

Dnes si dovolíme citovat Jana Sedláčka, místopředsedu Národní demokracie a volebního lídra Aliance národních sil, rozebírá totiž něco, o čem my píšeme již mnoho let — téma greténského podvodu a lží o příčině tzv. globálního oteplování. Nene, žádné CO2 za to rozhodně nemůže — a lze to doložit fakty. Viz např. zde » Klimatické změny jsou jen zneužity k zotročení lidí a k zavedení nového Nevolnictví 2.0 » Pan Sedláček sice nechápe onen kosmický a duchovní rozměr současného dění, nicméně není od věci si připomínat fakta a zhoubné působení globalčiků vůči lidem.

Nikdo by si neměl myslet, že mocipáni jsou hlupáci a mamlasové, nene, oni jsou naopak silně vychytralí a vytrvale sledují své cíle. Pokud se ovečky včas neprobudí, budou se brzy hodně divit. Ale to už bude pozdě! My vás varujeme a připravujeme na dění Konce věku již hodně dlouho. A dnes nemusíme na svých rozborech nic měnit, protože ta dění a proroctví se postupně naplňují… Kdo má oči k vidění, vidí 😉 Následuje pěkně ozdrojovaná analýza JS:


Nový třídní nepřítel podle EU? Řidiči a majitelé aut!

JAN SEDLÁČEK: Tažení EU a dalších nadnárodních „elit“ proti autům a jejich řidičům už začíná připomínat tažení komunistů proti kulakům a dalším „třídním nepřátelům“. A v mnohém to tehdejší ideologii dokonce překonává.

EU již plně podlehla klimatické ideologii a vnucuje svým členským státům takové politické koncepce, kde je „uhlíková neutralita“ nadřazena všem ostatním zájmům včetně životní úrovně lidí nebo racionální ochrany přírody. Jedním z projevů této šílenosti je snaha omezit za každou cenu automobilismus. A klimamlasové v EU vedou tento „třídní boj“ hned na několika frontách.

Great reset a greténská zelená agenda spolu úzce souvisí. Stejně jako de-facto likvidace benzínových aut…

Zřejmě nejviditelnějším prostředkem je snaha Brusele o zákaz výroby klasických aut se spalovacími motory. Aktuálně je ve hře rok 2035. Od tohoto roku se prý mají vyrábět pouze „alternativní“ typy aut, především elektromobily. Ty přitom přírodě rozhodně neprospívají – zaprvé je jejich výroba (a těžba potřebných surovin) velmi ekologicky i sociálně náročná a jednak to zvyšuje tlak na výrobu elektřiny, která také představuje zátěž pro přírodu (paradoxně nejvíc u tzv. „obnovitelných zdrojů“). To ale klimamlase zjevně netrápí, na přírodě jim totiž záleží zhruba stejně málo jako na nás.

Zákaz výroby aut v roce 2035 by sice ještě neznamenal úplný zákaz jejich používání, ale v praxi by to znamenalo raketový růst cen ojetin (a jejich nedostupnost pro chudší vrstvy) a jejich rychlý úbytek. Dá se čekat, že za dalších 10-15 let by klasických aut zbylo minimum – a rostla by pravděpodobnost, že je EU přímo či nepřímo zakáže úplně.

Navíc je zřejmé, že EU už teď počítá s tím, že elektromobily nebudou dostupné pro širokou veřejnost. Zároveň s tažením proti spalovacím motorům totiž probíhá tažení proti uhelným elektrárnám, které přitom např. u nás představují asi 40 % zdrojů elektřiny. Pokud by obě tyto snahy EU byly úspěšné, tak by to logicky znamenalo, že ty elektromobily nebude z čeho nabíjet, protože nastane akutní nedostatek elektřiny. Takže by elektroauta byla zjevně určena jen pro hrstku papalášů — my ostatní bychom je měli buď zakázaná, nebo bychom si jejich nabíjení nemohli dovolit.

Tzv. nevolnictví je označení vztahu závislosti mezi rolníkem (nevolníkem) a majitelem půdy. Rolník byl nájemcem půdy a byl tak právně vázán k jejímu majiteli. Vztah zahrnoval také fyzickou závislost rolníka a jeho povinnost respektovat pánovu vůli. Z pohledu raně novověkého práva byla hlavním kriteriem pro odlišení svobodného a nevolného obyvatelstva nemožnost volné změny místa pobytu…

Pozn. redakce: Ano, předchozí odst. se trefuje do černého — ve skutečnosti dokonce ani rozvodná elektro-soustava nemůže unést nabíjení většího počtu aut. Všichni technicky vzdělaní lidé to vidí. Takže logický vývod: Jejich plán je lidem auta vzít. Proto často mluvíme o novém Nevolnictví. Koneckonců, toto předpovídá i Janovo Zjevení »

Ale nejde jen o samotné zákazy aut… Jedním ze způsobů je stanovení nesmyslně přísných emisních norem, kvůli kterým jednak mají mnohá starší auta problém projít měřením emisí, ale především (a o čem se tolik nemluví) se de facto již nesmějí vyrábět oblíbené typy aut, protože EU jejich výrobu záměrně prodražuje tak, aby se to automobilkám nevyplatilo.

Dalším „bičem na řidiče“ je plán na zavedení další daně z pohonných hmot, která by např. benzín zdražila o zhruba 9 Kč/litr. V Německu už se to pomalu rozjíždí — a [globalistické] strany (třeba Piráti a STAN) to chtějí co nejdříve i v ČR.

V neposlední řadě se EU a její podpindosníci v jednotlivých státech zaměřují na omezování řidičů a jejich mobility. Nejkřiklavějším příkladem je Paříž, která za účelem šikany řidičů snížila nejvyšší povolenou rychlost na 30 km/h. Ale vidíme to i v Praze…

Máme štěstí že nežijeme v banánové republice 😀 Máme jenom banánové byrokraty a nesmyslné zákony kradoucí lidem svobodu…

Zdroje: