Případ Airbusu A320 letu 4U9525 Germanwings. Epilog aneb něco o hackování letadel /5/

Před nějakou dobou jsme vám na příkladu uvedené letecké katastrofy ukázali jak probíhá mediální manipulace v praxi. Jeden ze způsobů této manipulace je odvádění pozornosti zavádějícími informacemi — česky „mlžení“ 😉 Jeden se prostě musí naučit sám si skládat střípky informací dohromady…

Jasně jsme si ukázali, že oficiální verze pádu letadla Airbus společnosti Germanwings v důsledku úmyslného navedení do kontaktu s terénem — údajně zásahem druhého pilota — je absolutně nevěrohodná.

Některé indicie naznačovaly možnost ovládnutí sofistikovaných počítačových systémů letadla útočníkem zvenčí — tedy tzv. hacknutí… Je legrační, že i mnoho odborníků z oboru letectví předem, bez zamyšlení, tuto možnost odmítlo jako příliš fantastickou.

Nabízím vám nyní další aktuální střípek informace právě na téma hackování letadla. Kdo se ještě ve svém myšlení nenechal zamknout do škatulek toho, co je zdánlivě „reálné“ a co naopak zdánlivě „nereálné“ — ten si může udělat okamžitě jasno.

Citujme si doplňkovou informaci ze serveru Novinky.cz z 18. května 2015:


Počítačový expert ovládl systémy letadla, změnil dokonce směr letu

Americký počítačový vývojář se dokázal nabourat do systémů dopravního letadla a ovlivnit i směr jeho letu. Vyplývá to z žádosti agenta FBI o vydání zatykače na technika Chrise Robertse z bezpečnostní počítačové firmy One World Labs, informoval server Wired.com.

Robertse v únoru původně zadrželi poté, co z paluby stroje Boeing 737-800 společnosti United Airlines na lince z Chicaga do newyorského Syracuse odeslal poplašný tweet, že by mohl „hacknout“ systémy letounu. Po přistání ho policie zatkla a vyšetřovatelé zabavili jeho dva laptopy a další jeho elektronické zařízení.

Roberts vypověděl, že během jednoho z předchozích letů úspěšně pronikl do systému palubní zábavy (IFE) a v palubním počítači přepsal kód tahu jednoho z motorů.

To mu umožnilo do něj vyslat příkaz ke zvýšení výkonu, což vedlo ke stoupání. Nestejný tah motorů způsobil vychýlení dráhy stroje do strany.

Technik rovněž přiznal, že využil jeden software k ovládnutí palubních systémů, což mu umožnilo například sledovat let přímo z pilotní kabiny.

Nikým neschválené experimentování, jež mohlo ohrozit bezpečnost letu a vyústit do neštěstí s desítkami lidských obětí, teď zřejmě vyjde počítačového experta velmi draho.


Takže vážení a milí čtenáři, stále věříte tomu, kam byla mainstreamovými médii odváděna pozornost? Stále věříte pohádce o problémovém pilotovi, který se už ani nemůže bránit falešnému obvinění?

Kdo se nechce nechat manipulovat, musí se ptát: Proč se to děje?

Black Box, A320 Germanwings: Paměťové karty jsou v pancéřovaném ohnivzdorném cylindrovém pouzdru — doslova nedobytné — nemají se jak ztratit!
Black Box, A320 Germanwings: Paměťové karty jsou v pancéřovaném ohnivzdorném cylindrovém pouzdru — doslova nedobytné — nemají se jak ztratit!

Stejně jako případ Germanwings byl pravděpodobně nátlakem FED-USA na Francii a Německo v rámci snah o zachování velmocenské pozice USA, tak stejný motiv stojí v pozadí uměle vytvořené uprchlické islámské krize v Evropě » a samozřejmě i zmanipulované otázky tzv. klimatických změn » kde se pro změnu silně angažuje i První šelma Zjevení. A tyto silné indicie dohromady nás varují a nabádají k zamyšlení na tím o co jde oběma šelmám doopravdy, zrovna teď na „konci časů“…

A boj o globální moc je samozřejmě i pravý důvod válek které USA vedou, nebo skrytě rozdmýchávají! Všichni, kteří nechtějí být otroky FEDem ovládaného dolaru, jsou pro Druhou šelmu, tedy Spojené státy amerického FEDu » úhlavním nepřítelem. Dokonale výstižné video:

Ano — tohle vše je prostě součástí snahy Druhé šelmy získat absolutní globální moc na dušičkami-ovečkami.