Zdánlivě jasný případ Airbusu A320 společnosti Germanwings, letu 4U9525 vykazuje známky manipulace a falšování skutečnosti /1/

Z událostí posledních týdnů, které hýbou světem, se nejprve věnujme havárii Airbusu ve francouzských Alpách, při které zahynulo 150 pasažérů.

Kolem zdánlivě jasného případu neštěstí letounu Airbus A320, na pravidelné lince mezi Barcelonou a Düsseldorfem, se hromadí řada podezřelých okolností, které nutně napovídají, že velmi pravděpodobně je kolem této havárie sehrávána opět veliká mediální hra s cílem zakrýt skutečné příčiny pádu letadla a smrti oněch 150 lidí.

Jsme v přímém přenosu svědky, přinejmenším dosti nestandardního vyšetřování, ignorování řady závažných skutečností a zvláště podezřelá je evidentně řízená obrovská mediální kampaň, ne nepodobná událostem kolem 11. září při pádu budov v New Yorku. Tato manipulativní kampaň zjevně má zafixovat v nás všech tu správnou verzi o tom, co se vlastně stalo. Jsme jim, těm profesionálním manipulátorům, k smíchu jako už tolikráte dříve. Mají nás za tupé stádo odsouzené k přijetí oficiální verze a nemáme se pro jistotu /jich samotných v tomto světě/ nikdy dozvědět pravdu o tom, jak to vlastně všechno bylo. A ani si na tom, aby zakryli své lži, nedávají příliš záležet…

A daří se jim to, daří. Bohužel, sáhněte si všichni do svědomí, kolik z vás, kteří čtete tyto řádky, jste měli dříve ve shonu všedního dne alespoň nějaké pochybnosti o oficiální verzi tak, jak je vám předkládána?

A320 Germanwings. Photo Gerard van der Schaaf
A320 Germanwings. Photo Gerard van der Schaaf

Co se tedy událo? Airbus A320 společnosti Germanwings dne 24. března v deset hodin ráno po svém vzletu z Barcelony nabral předepsanou letovou výšku 11 kilometrů a po několika desítkách minut od startu začal klesat rychlostí až 900 metrů za minutu. Letadlo zmizelo z obrazovek radarů v 10.47 hodin. Nakonec dopadlo v horách ve výšce zhruba 2000 metrů nad mořem a letoun se podle oficiální zprávy roztříštil na drobné kousíčky o úbočí hory. Nikdo z cestujících ani posádky nepřežil.

A320 Germanwings, let 4U9525. Graf s letovými daty ze dne 2015-03-24
A320 Germanwings, let 4U9525. Graf s letovými daty ze dne 2015-03-24

Počáteční zprávy byly různorodé a mnohdy si protiřečí. Později si jich všimneme.

Mediální manipulace startuje

Už druhý den se do věci zřetelně a razantně vložily určité síly zpoza atlantického oceánu a francouzští vyšetřovatelé pod trvalým tlakem velkého bratra za mořem začali opouštět, co dosud zjistili, a zjišťovat, co dříve netušili.

As night fell in the area, officials said they had recovered one of the jet’s so-called black boxes: the cockpit voice recorder, which captures up to two hours of the pilots’ conversations as well as other cockpit noises, including any alarms that would have sounded as the plane descended...

Regarding the images of the debris field, Mr. Ferrante said the small size of the pieces suggested the plane hit the ground at a very high speed...

S prvními spekulacemi o tom, že viníkem havárie je druhý pilot, přichází New York Times (NYT), který tak určil směr celé mediální interpretace havárie v západních provládních masmédiích. K této verzi o selhání druhého pilota, kterou americkému listu údajně sdělil nejmenovaný zdroj obeznámený s vyšetřováním, se dodatečně připojuje i francouzský žalobce Brice Robin, který ovšem v prvopočátcích ve zjevných rozpacích konstatoval, že není známo, proč by tak německý kopilot jednal.

A senior French military official involved in the investigation described a “very smooth, very cool” conversation between the pilots during the early part of the flight from Barcelona, Spain, to Düsseldorf, Germany. Then the audio indicated that one of the pilots left the cockpit and could not re-enter.

“The guy outside is knocking lightly on the door, and there is no answer,” the investigator said. “And then he hits the door stronger, and no answer. There is never an answer.”

He said, “You can hear he is trying to smash the door down.”

...

A senior French official involved in the investigation, who spoke on the condition of anonymity, said that the lack of communication from the pilots during the plane’s descent was disturbing, and that the possibility that their silence was deliberate could not be ruled out.

“I don’t like it,” said the French official, who cautioned that his initial analysis was based on the very limited information currently available. “To me, it seems very weird: this very long descent at normal speed without any communications, though the weather was absolutely clear.”

Vtipe vylez: Perla manipulátorů

Druhá nedobytná a ohnivzdorná černá skříňka (tzv. black box, Flight Data Recorder, FDR) se nejdříve našla údajně bez paměťové karty, což prohlásil veřejně dokonce i francouzský prezident. Načež byla tato informace taktně zamlčena. Pročpak asi?

French aviation authorities have recovered an audio file from the cockpit voice recorder, but did not say whether it was partial or complete. Credit Bureau d'Enquetes et d'Analyses, via Associated Press
French aviation authorities have recovered an audio file from the cockpit voice recorder, but did not say whether it was partial or complete. Credit Bureau d’Enquetes et d’Analyses
At the crash site, a senior official working on the investigation said, workers found the casing of the plane’s other so-called black box, the flight data recorder, but the memory card containing data on the plane’s altitude, speed, location and condition was not inside, apparently having been thrown loose or destroyed by the impact.
French President François Hollande said the contents of a second black box found on Wednesday were missing as investigators managed to extract audio recordings from the first flight recorder recovered from Germanwings flight 4U9525.
French President Francois Hollande said during a news conference Wednesday that parts of the second black box from the crashed Airbus A320 had been found, however, not the key parts.
Cockpit voice recorder being examined by France's Bureau of Investigation and Analysis (BEA). Photo: BEA.
Cockpit voice recorder being examined by France’s Bureau of Investigation and Analysis (BEA). Photo: BEA.
Confusion surrounded the fate of the second black box. French President Francois Hollande said the casing of the flight data recorder had been found in the scattered debris, but was missing the memory card that captures 25 hours’ worth of information on the position and condition of almost every major part in a plane.

Mediální mašinérie, která měla zafixovat verzi obviňující pilota, se okamžitě rozjela na plné obrátky

Ihned jsou postupně zveřejňovány podrobnosti z přepisu záznamníku, které dodal opět nejmenovaný tajemný zdroj informací pro New York Times. Hlavní vyšetřovatel se ve své další práci o tyto informace začíná opírat a krok za krokem se objevují stále další a další informace „jasně dokazující“, že kopilot Lubitz nekomunikoval s řídícími složkami na Zemi, údajně nedovolil pilotovi vrátit se do kabiny a navedl letadlo na kolizní kurs se Zemí. Světové televize včetně našich se předhánějí v přinášení podrobných animací, jak se celá věc seběhla, včetně citací z předmětných amerických novin.

„Ten člověk venku lehce klepe na dveře, ale nikdo se neozývá. A pak udeří na dveře silněji, ale pořád žádná odpověď. Až do konce nikdo nezareagoval,“ dozvídáme se s odstupem několika dnů o údajném přepisu nahrávky v nalezené černé skříňce.

A je vyvíjeno obrovské úsilí postupným snášením stále nových a nových důkazů o to, aby se stala pro širokou veřejnost přijatelnou verzí ta o psychicky narušeném německém druhém pilotovi, který záměrně navedl letadlo na skalní masiv a zabil tak sebe i dalších 149 lidí na palubě.

Jako na objednávku jsou postupně v detailech odkrývány „důkazy“, které má mají představit tuto tragickou událost jako selhání jednotlivce. A tak se postupně dovídáme, že druhý pilot Andreas Lubitz je  psychicky narušené krvelačné monstrum, že nebyl psychicky normální, trpěl sebevražednými sklony, tajil svůj zdravotní stav či dokonce roztrhal neschopenku od psychiatra vystavenou na dobu letu Airbusu…

Nádherná a postupně dále doplňovaná pohádka, k níž by patřila snad ještě ta o Červené Karkulce. Ačkoli ne, i ta je tu. Tentokráte dodaná až na závěr a v podobě tvrzení o tom, že podle navštěvovaných webových stránek z tabletu sebevražednými sklony trpícího maniaka se tento nakonec jeví mj. jako sexuálně nevyrovnaný, ve vztazích k ženám frustrovaný a dokonce bylo vzneseno vážné podezření, že měl v úmyslu konvertovat k islámu…

Opakovaný trik: Pochybnosti veřejnosti vyvrací zázračně objevené informace na tabletu pilota

Pomiňme teď skutečnost, že většina uživatelů tabletu, by si na takovou cestu právě tento tablet vzala s sebou. Právě k tomu, k mobilitě, totiž byly stvořeny…

Jen jako bonbónek zmiňme fakt, že v reakci na pochybnosti údajné neschopnosti druhého pilota vrátit se zpět do kokpitu byly objeveny na tabletu i důkazy o tom, že Andreas Lubitz měl vyhledávat údaje o tom, jak je možno s dveřmi kokpitu Airbusu co nejlépe manipulovat.

A když se zcela zjevně objevila slabina této verze v tom, jak mohl kopilot počítat s odchodem prvního pilota na toaletu během dvouhodinového letu, bystře jako na zavolanou vyšetřovatelé přicházejí s informací, že kopilot na svém tabletu vyhledával i informace o možnostech použít močopudná farmaka, která by svému kolegovi v kokpitu nějak podstrčil.

A skutečnost, že existuje nouzová možnost, jak může kdokoliv z posádky dveře pomocí kódu otevřít, je ignorována… místo toho je pohádka rozšířena o sekyru, kterou druhý pilot použil na dveře… ignorujíce přitom fakt, že takové zbraně už byly po 11/9 z letadel dávno vyloučeny…

No nekupte to. Ze všeho nejvíc to připomíná situaci, kdy se v přízemí zničené věže WTC v New Yorku našel neporušený pas údajného únosce a pilota Boeingu Muhammada Atty.

Rovněž „náhodou“ neshořel spolu se svým majitelem a té pitomě důvěřivé části amerického lidu a světové veřejnosti dodal důkaz o tom, kdo onen Boeing při nárazu řídil. V obou případech shody úžasných náhod a skvělé práce vyšetřovatelů, není-liž pravda?

Ostatně náhoda přeje připraveným a vše nasvědčuje, že za tímhle vším je podpis buď omylu někoho, kdo nechce být poznán, nebo jde dokonce o úmysl sledující jistý či jisté cíle.

A bylo a je nutné těm debilům kolem /rozuměj nám všem, veřejnosti/ předhodit něco, čím naplníme své nepoužívané a tím i nesvéprávné naivní mozky, které ve své lenosti samostatně pracovat jako obvykle určitě uvěří tomu, co se jim předloží.

-pokračování-